Laikā, kad uzņēmumu darbību lielā mērā ietekmē Covid-19 un ar to saistītā krīze, arvien skaidrāk izgaismojas nepieciešamība sekot līdzi tirgus situācijai, tai skaitā patērētāju paradumu maiņai un konkurentu risinājumiem. Kā norāda Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) vadītājs Alberts Jodis, uzņēmējiem ir ļoti svarīgi pielāgoties esošajiem apstākļiem un, ja nepieciešams, mainīt savu uzvedības modeli.
Tirgus izpēte palīdz uzņēmumiem apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem, tādējādi veidojot informācijas bāzi, uz kuras pamata pieņemt stratēģiski svarīgus lēmumus uzņēmuma attīstībai.
“Uzņēmējiem ir jāpatur prātā, ka patērētāju vēlmes un vajadzības ir visu uzņēmēju darbības izejas punkts, tāpēc to nepārtraukts monitorings ir ļoti svarīgs, it īpaši šajā laikā, kad daudz, kas ir mainījies pandēmijas iespaidā. Uzņēmējiem šajā laikā vēl vairāk ir jāmijiedarbojas ar saviem klientiem, kā arī konkurentiem. Ja jūs necentīsieties vadīt situāciju, tad situācija vadīs jūs,” uzsver A. Jodis.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
“Jebkurā nozarē ir ļoti svarīgi iegūt zināšanas par potenciālo tirgu un tā riskiem, un tieši tirgus izpēte palīdz apkopot aktuālo informāciju un analīzi par tirgiem, kuros uzņēmums darbojas vai kuros plāno sākt darbību. Skaidrs, ka Covid-19 pandēmija ir daudz ko mainījusi, tāpēc iepriekš veiktie tirgus pētījumi vairs nespēs dot labumu,” piebilst A. Jodis.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete