Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Saturs, personība un klientu iesaistīšana – kādas būs efektīvākās mārketinga stratēģijas šogad?

Šis gads izcelsies ar pārliecinošiem zīmolu stāstiem, saziņu ar klientiem tiešsaistē un jaunu mārketinga kanālu izmantošanu!

2022. gads ir iesācies strauji un tas ir lielisks brīdis, lai izvirzītu jaunus mērķus un sāktu īstenot savus mārketinga plānus.

Liela daļa mārketingu ekspertu uzskata, ka šis gads izcelsies ar pārliecinošiem zīmolu stāstiem, saziņu ar klientiem tiešsaistē un jaunu mārketinga kanālu izmantošanu, kas palika populārāki tieši pandēmijas laikā.

Lūk, mārketinga idejas uzņēmumiem:

Sāciet justies ērti prožektoru gaismā

Kā liecina “TikTok” un īsas formas video satura pieaugums, video mārketingam ir nākotne. Neapstrādāti, autentiski stāsti, kas padara zīmolu humanizētu, ir zīmolu veiksmes atslēga.

Tā, piemēram, nesen “Google” paziņoja, ka “YouTube” nedēļas laikā sasniedz vairāk cilvēku vecumā no 18 līdz 49 gadiem, nekā visi kabeļtelevīzijas tīkli kopā. Savukārt saskaņā ar sociālo mediju datiem, lietotāji uzrāda video skatījumu un fotoattēlu vai teksta ierakstu piesaistes pieaugumu.

Ja vēl neizmantojat video, tas šis ir pēdējais brīdis. Video ir efektīvs un jūsu auditorija to sagaida.

Padariet savu zīmolu personisku

Vēl viens iespējamais pārpalikums no sociālās distancēšanās ir tāds, ka patērētājiem vairāk rūp tas, lai zīmoli viņus redzētu, dzirdētu un novērtētu. Jūsu klients vēlas justies kā daļa no kopienas.

Šie klienti vēlas personalizētus produktu ieteikumus, īpaši mērķtiecīgu saturu un pielāgotas akcijas un atlaides

Personalizēšana ir galvenā mārketinga prioritāte 2022. gadā. Izveidojiet mērķtiecīgu saturu, e-pasta ziņojumus, izmantojot personalizētu ziņojumapmaiņu saviem ideālajiem segmentiem un personām. Ja nepieciešams, segmentējiet savu datu bāzi un izpētiet pircēja personas, lai izveidotu atbilstošu ziņojumapmaiņu.

Pieejiet saturam kā cilvēkam, nevis zīmolam bez sejas. Izmantojiet savu klientu vārdus un atbildiet uz e-pastiem vai sociālo mediju komentāriem un ziņojumiem.

Izmantojiet uz klientu orientētu pieeju

Šīm mārketinga tendencēm ir kaut kas kopīgs — klients. Iespējams, jūs domājat, ka tas vienmēr ir bijis saistīts ar klientu, taču pastāv atšķirība starp izpratni par klientu uzmanību un tās īstenošanu praksē.

Klientu orientācija nozīmē klienta izvirzīšanu visa jūsu darāmā priekšgalā un centrā. Tas nav tas pats, kas teikt, ka koncentrējaties uz klientu apmierinātību vai nepārspējamu klientu apkalpošanu, tas nozīmē patiesu izpratni par to, kas ir jūsu klients, kas viņiem ir vajadzīgs, kā jūs varat to piegādāt un kā visu apvienot jēgpilnā un ilgstošā pieredzē.

Patiesi uz klientu orientēti zīmoli veido kultūru ap klientu. Viņi ņem vērā klientu katrā biznesa lēmumā, organizatoriskajās pārmaiņās un klienta saskarsmes punktā. Viss šis darbs atmaksājas, ja iegūstat augstākus saglabāšanas rādītājus, mazāku cenu jutīgumu, vairāk ieteikumu un lielākus ieņēmumus.

Saturs joprojām ir karalis

Internets un sociālie mediji nepalēninās, tāpēc mums vajadzētu sagaidīt, ka jaunajā gadā internetā redzēsim lielāku troksni un jucekli. Visticamāk, būs vēl grūtāk izcelties, it īpaši, ja paļaujaties tikai uz reklāmu.

Saturs ir bijis un arī turpmāk būs lielisks veids, kā sazināties ar klientiem, piedāvāt vērtību un risinājumus un vairot viņu uzticību. Laika gaitā klienti redz jūsu zīmolu kā atbilžu un informācijas avotu par tēmu vai nozari.

Tas ir, ja saturs ir labs. Satura izdalīšana tā labad ne tikai tērē jūsu laiku un naudu, bet arī var sabojāt jūsu zīmola tēlu un radīt negatīvu klientu noskaņojumu.

Taču atcerēties – pats svarīgākais, lai satura mārketinga stratēģija būtu stabila un efektīva.