Pamests iepirkšanās centrs: kapitālisma pēdas, krāšņi grafiti darbi, betona skeitparks, un, iespējams, žurkas. Ko ar tādām telpām darīt?
Paskatieties, ko izdarīja Samsung: Pārveidoja mirušo iepirkšanās centru ziemas brīnumzemē bērniem, kuru patiešām var izmantot.
Kopā ar Keisiju Nestadu un vēl 17 citiem cilvēkiem, 2003.gadā pamestais Milwaukee’s Northridge iepirkšanās centrs tika pārvērsts par vislielāko Milwaukee atrakciju parku zēniem un meitenēm.
„Šādas vietas iepriekš nebija. Šie bērni ir pieredzējuši vairāk nekā dažs labs pieaugušais un tas ir šausmīgi, tāpēc tagad ir šī vieta, kur justies laimīgāk un pozitīvāk nekā tur – ārpusē,” skaidroja „Girls and Boys” pārstāve.
Mērķis bija panākt, lai bērni palīdzētu izveidot brīvdienu video, un Samsung zināja, kā viņus motivēt: Viņi bija aptīti ar bantēm, ievīstīti košās kastēs, kuras tika atvērtas kopā ar atrakciju parka atklāšanu (tas bija kas episks un negaidīts, tas mūs visus atgrieza atpakaļ laikā, kad bijām mazi un patiesi. Pirmais, kas nāk prātā ir Nintendo)
“Es gāju uz Zēnu un Meiteņu klubu, kad man bija apmēram 8 vai 9 gadi, un Ziemassvētkos mums nebija nekā,” stāsta kāda apmeklētāja. Viņas balsī jūtamas sāpes un nostalģija. „Šie bērni šo parku novērtē vairāk kā jebkurš un viņi būs tie, kas pateicoties šādām iespējām, varēs mainīt pasauli,” turpina apmeklētāja.
Viss videoklips tiek filmēts, izmantojot Galaxy Note8 tālruņiem. Filmētāji sekoja bērniem, lai iepazīstinātu tos ar šo ziemas rotaļu laukumu, kas iekārtots ar tematiskiem slīdkalniņiem, mākslīgo sniegu un pats Neistads tēlo Ziemassvētku vecīti.
Viņš tiek pacelts gaisā, izmantojot sporta dronus, nevis klasiskos spārnus un sveica visus svētkos, kas arī tika iemūžināts jaunajos telefonos.
„Mums noteikti nebija tādas dāvanas Ziemassvētkos. Vienreiz saņēmu bārbiju,” stāsta kāda apmeklētāja, piebilstot, ka viņai nebija telefons, kā viņas deviņgadīgajai māsai, viņai bija akmeņi un koka spieķītis.