Samsung uzņēmums, prezentējot savu jaunāko viedtālruni Galaxy S7, iespaidojušies no viena no populārākajiem Youtube video virzieniem – “izsaiņošana”. Uzņēmums izveidojis nedēļas garu video kampaņu. Reklāmas kampaņas mērķis ir ļaut ielūkoties jaunajā ierīcē, īsti nenojaušot, kā tā īsti izskatās.
Samsung spēris vienu soli uz priekšu, atsakoties no ierastās profesionāļu viedokļu atspoguļošanas, kas ierasti uzskaita galvenās ierīces priekšrocības. Samsung septiņu dienu izpakošanā ļaus sešiem dažādiem cilvēkiem atvērt kasti ar jauno telefonu, paužot pirmos iespaidus par produktu. Tomēr video skatītājiem iespēja redzēt viedtālruni nebūs, redzams būs tikai vērotāju viedoklis.
Ādams Fors (Adam Fors), Ziemeļvalstu Samsung mārketinga vadītājs, atklāj, “Šodien, interese par tehnoloģiju produktiem ir krietni augstāka pirms tā tiek izdota.” Mārketinga vadītājs, atzīst, ka uzņēmums nedrīkst atklāt pašas ierīces izskatu, pirms tā oficiāli tiek izlaist, tomēr drīkst parādīt, kā cilvēki uz to reaģē.
Jaunā ierīce tiks prezentēta jau 21. februārī, līdz tam tiks izdota septiņu video rullīšu sērija.
Pirmajā video parādās piecus gadus vecs puisēns Taisons.
Foto: https://www.flickr.com/photos/eric_torrontera / https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/