Ziemassvētku sezona – tas ir viss par spilgtām gaismām, mirdzošām kleitām, dāvanām un zīmoliem, kas vēlas vislabāk izmantot visaktīvāko iepirkšanās periodu!
Tieši tā – svētki vairs nav tālu un ir pienācis laiks sākt domāt par savu, unikālo un neatkārtojamo mārketinga stratēģiju!
Ziemassvētki ir laiks, kad cilvēki mēdz daudz vairāk apmeklēt veikalus, meklējot ideālās dāvanas saviem mīļajiem, bet uzņēmumiem jādomā, kā apmierināt klientu vēlmes un piesaistīt to uzmanību pietiekami ilgi, lai veicinātu pārdošanu.
Biznesa pārdošanas noslēpums šajos Ziemassvētkos ir sociālo mediju mārketings. Zemāk ir viss, kas jums vajadzīgs, lai sāktu apsvērt savu mārketinga stratēģiju!
Radošs saturs
Kā sazināties ar auditoriju, kura ik uz soļa saskaras ar kādu reklāmu? Protams, ka pareizākais veids ir pievērst uzmanību. Cilvēkiem patīk radošs saturs. Padomājiet, kurš pērk jūsu produktus? Radošās mārketinga kampaņas demonstrēšana, veicinot klientu iesaistīti, ir īstais solis, kas jāsper, lai šie svētki izdotos!
Sociālo mediju platforma svētku sezonai
Padomājiet par savu sociālo mediju platformu kā baltu audeklu, kuru jūs varat izrotāt ar Ziemassvētku rotājumiem! Padariet savus sociālo tīklu profilus jautrākus, krāsainākus un atbilstošus svētkiem!
Spilgtas, pievilcīgas interaktīvas ziņas palīdzēs pievērst jūsu auditorijas uzmanību, veicinot dalīšanos ar citiem.
Tāpat jūs varat palaist Ziemassvētku aptauju par saviem populārākajiem sezonas produktiem! Tas dos iespēju noskaidrot klientu domās un ļaus tiem iesaistīties!
Vairojiet svētku prieku
Sociālo mediju mārketings nav tikai jūsu personīgā lapa. Domājiet plašāk! Vai vēlāties sasniegt jaunus klientus? Vai vēlēties uzzināt, kuriem interesē jūsu produkti? Atbildes var palīdzēt rast rūpīgi plānota reklāmas kampaņa.
“Facebook” ik mēnesi izmanto divi miljardi cilvēku. Pateicoties to reklāmas iespējām, jūs varat atlasīt mērķauditoriju atbilstoši savām vajadzībām un sazināties ar viņiem jau pēc dažām sekundēm!
Izmantojies krāsas un attēlus
Ja jūs domājat, ka Ziemassvētki ir labs, lai sniegtu sociālajiem medijiem atpūtu, tad padomājiet vēlreiz. Jūsu mērķauditorija pieslēgsies saviem sociālo tīklu kontiem, lai dalītos ar attēliem un novēlējumiem. Tas ir ideāls laiks, lai arī Jūs dalītos ar Ziemassvētku novēlējumiem saviem sekotājiem!
Neaizmirstiet, svētkos visi gaida atlaides, it īpašiem saviem iemīļotājiem produktiem! Spilgts teksts un grafika spēs piesaistīt uzmanību!
5) Pēdējā brīža piedāvājumi
Ziemassvētki ir aktīvākais iepirkšanās laiks! Izmantojiet visas iespējas, lai vilinātu potenciālos klientus ar ierobežotu laika piedāvājumiem. Nopērkot vienu – otru iegūsiet bezmaksas, īpašas atlaides, brīvdienu kuponi ir lieliski pēdējā brīža pirkumi.
Viena no populārākajām iepirkšanās dienām ir 18. decembris – citādi tā saukta par dienu, kad uzņēmumi piedāvā bezmaksas piegādi un garantētu piegādi pirms Ziemassvētku vakara!