Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Reklamētākais zīmols internetā jūlijā bija “Rimi”

Interneta reklāmas kampaņu monitoringa rīka AdReal jūlija TOP 10 vairākums reklāmdevēju ir no tirdzniecības nozares, liecina interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais jūlija tops. Displeja reklāmu topā līderos ierindojas zīmols Rimi, taču izteikts kāpums ir novērojams arī zīmolam Drogas, displeja reklāmu topā ieņemot otro vietu, bet video reklāmu topā ierindojoties augšgalā.

Displeja reklāmu TOP 10

Jūlijā AdReal datos par TOP 10 reklāmdevējiem displeja topā uz līdera pozīciju pakāpies zīmols Rimi, kura displeja reklāmas ir sasniegušas 467 000 Real Users no datoriem, savukārt, otrās pozīcijas īpašnieks ar 464 000 Real Users ir zīmols Drogas. Tam seko tirdzniecības nozares zīmols TEMU, kura reklāmu kreatīvi tika parādīti 439 400 lietotājiem no datoriem, bet ceturtais populārākais zīmols displeja reklāmu topā jūlijā ir no brīvā laika pavadīšanas nozares – zīmols Klondaika ar 424 600 Real Users. Pirmo piecinieku noslēdz tirdzniecības nozares zīmols Lidl, sasniedzot 393 500 lietotāju no datoriem.

Sestais populārākais zīmols displeja reklāmu topā ir Pērc un Pārdod / pp.lv, kura reklāmas jūlijā tika parādītas 383 600 interneta lietotājiem, kamēr septītās vietas īpašnieks ir zīmols Maxima, tirdzniecības nozares reklāmām parādoties 364 500 lietotāju datoros. Ar 354 600 Real Users astotajā vietā ierindojas zīmols Rd Electronics, kuram seko telekomunikācijas un tirdzniecības nozares pārstāvis – zīmols Bite ar 341 500 sasniegtiem lietotājiem, bet topu noslēdz zīmols Marienburg, sasniedzot 339 500 Real Users.
Pēc eQ Ad Contacts jeb reklāmas kontakta kvalitātes rādītāja, ko veido četri elementi: reklāmas veids, kontakta ilgums, reklāmas izmērs un vienlaicīga citu reklāmu klātbūtne lietotāja logā, no zīmoliem displeja reklāmu topā visvairāk kontaktu sasniedzis zīmols Rimi – 636 700, tikmēr 464 700 kvalitatīvo kontaktu uzrādījis zīmols TEMU, bet 393 300 – zīmols Lidl.

Video reklāmu TOP 10

Video kreatīvu topa augšgalā jūlijā ierindojas tirdzniecības nozares zīmols Drogas, kura reklāmas ir parādījušās 225 600 lietotāju, kamēr 221 000 lietotāju sasniedza zīmola Lidl video reklāmas. Ar 220 000 Real Users trešajā vietā ierindojas brīvā laika pavadīšanas nozares pārstāvis – zīmols Klondaika, savukārt, personīgās aprūpes un higiēnas preču zīmola Old Spice video reklāmas tika parādītas 193 200 lietotājiem no datoriem, kamēr ar 181 600 sasniegtiem interneta lietotājiem pirmo piecinieku noslēdz mājsaimniecības preču zīmols Lenor.

Sadzīves tehnikas, mēbeļu un interjera elementu zīmols Ikea, sasniedzot 168 900 lietotāju, ierindojas sestajā vietā, taču septītais populārākais zīmols jūlijā ir Super Alko, kura video reklāmas parādījās 164 800 Real Users no datoriem. Pārtikas nozares zīmola Snickers video reklāmas sasniedza 161 400 interneta lietotāju, bet 159 300 Real Users tika parādītas personīgās aprūpes un higiēnas preču zīmola Schwarzkopf video kreatīvi. Video reklāmu topu noslēdz finanšu nozares zīmols Luminor ar 157 300 sasniegtiem lietotājiem no datoriem.

Video reklāmu zīmolu topā visaugstāko eQ Ad Contants rādītāju uzrādījis zīmols Lidl ar 221 100 kontaktiem, kamēr Klondaika sasniegusi 378 500 kvalitatīvo kontaktu, bet zīmols Drogas – 282 700 kontaktu.

Gemius AdReal sistēmā katru dienu tiek apstrādāti ap 4 miljoni video reklāmu un 54 miljoni displeja reklāmu, tostarp ik dienu sistēmā ienāk aptuveni 60 000 jaunas displeja un 5 000 video reklāmas.

Reklāmas tiek kategorizētas 18 nozarēs – telekomunikācijas, apģērbs un aksesuāri, tirdzniecība, pārtika, finanses, farmācija, mājsaimniecības preces un citās, ko iespējams skatīt detalizēti arī virknē apakšnozaru. Tās iespējams izdalīt pēc zīmola īpašnieka, zīmola, medija īpašnieka, medija kanāla vai nozares.

Pētījuma pamatā ir aptuveni 3000 interneta lietotāju liels panelis mēnesī (2000 panelistu dienā) vecuma grupā no 7 līdz 74 gadiem – reprezentatīva interneta lietotāju grupa, kas savās interneta pārlūkprogrammās datoros ir lejupielādējusi spraudni, ar kura palīdzību iespējams mērīt tiešsaistes reklāmas kampaņu efektivitāti. Ievāktie dati tiek kategorizēti un svērti, lai iegūtu kopējo tiešsaistes reklāmas tirgus ainu.