Sporta apavu zīmoli ir domāti skriešanas izaicinājumiem, un tāpat, šī iemesla dēļ, tie var tikt izmantoti dažiem interesantiem reklāmas trikiem.
Sporta apavu ražotājs “Asics” jau šo ideju ir izmantojis gadiem, uzstādot vides reklāmas, kas izaicina cilvēkus sacensties pret digitālo ASV maratonista Raiena Halla tēlu, taču, nu, šādu mārketingu stratēģiju pielietoja arī sporta apavu zīmols “Reebok”.
Pagājušajā nedēļas nogalē Stokholmā, zīmols uzstādīja vides reklāmas stendu, kurš aprīkots ar iebūvētu ātruma kameru un izsekošanas tehnoloģiju, lai noteiktu garāmgājēju tempu. Ikvienam, kurš paskrēja garām reklāmai ātrāk par 17 kilometriem stundā, atslēdzās logs, no kura cilvēks varēja izņemt sporta apavu un to apmainīt pret pavisam jaunu “Reebok” skriešanas apavu “ZPump 2.0” pāri, ko kampaņa arī reklamē.
Reklāma nekavējoties piesaistīja liela cilvēku pūļa uzmanību. “Mums patiešām patīk ideja klasisku stendu pārvērst par kaut ko graujošu un unikālu. Tas klientiem sniedz tūlītēju pieredzi, un, kā zīmols, mēs varam nodrošināt tiem reālo vērtību,” norādīja reklāmas aģentūras “Animal, kas izstrādāja šo konceptu, radošais direktors.
“Reebok Nordic” PR un mārketinga vadītājs piebilda, ka uzņēmumam ir svarīgi darīt reālas lietas un aktivitātēs iesaistīt savu mērķauditoriju. “Mēs vēlamies iedvesmot cilvēkus skriet un izaicināt sevi, pat tad, ja viņi nav sporta zālē. Tas ir tas, ko mūsu sauklis “Be More Human” (Esi vairāk cilvēks) cenšas pateikt!”
Kampaņas mērķis bija pārliecināt, ka ja cilvēks ir gatavs aizņemtas dienā laikā apstāties pie reklāmas stenda un apdomāt, ka viņu varētu ieinteresēt skriešana ar iegūtajiem “ZPump 2.0” apaviem, varbūt derētu tādus iegādāties arī pašam.
Reklāmas triks seko “Reebok” centieniem sevi visā pasaulē mēģināt pozicionēt kā labāko un kvalitatīvāko skriešanas apģērbu un apavu ražotāju.
Foto: http://www.reebok.se/