Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Red Bull aicina studentus pieņemt jaunu izaicinājumu

Red Bull Can You Make It (Red Bull - vai tu to vari?)

Enerģijas dzērienu Red Bull ražotājs uzsāk kērtējo eksperimentu ar nosaukumu Red Bull Can You Make It (Red Bull – vai tu to vari?). Eksperimenta ietvaros 165 studentu komandas no vairāk nekā 50 valstīm vienas nedēļas laikā šķērsos Eiropu bez naudas un norēķinu kartēm. Samaksāt par pārtiku, ceļu un naktsmājām studenti varēs tikai ar enerģijas dzērienu, liekot lietā personīgo šarmu.

12. aprīlī Red Bull tiksies ar jauniešu komandām Barselonā, Florencē, Berlīnē, Edinburgā un Prāgā, lai pavadītu tās neparastā un neaizmirstamā ceļojumā. Kampaņas organizatori atņems eksperimenta dalībniekiem telefonus, naudu un kredītkartes, pretīm katrai komandai sniedzot 24 enerģijas dzēriena bundžas un īpašus viedtālruņus. Šie būs vienīgie resursi, ar kuriem studentiem nedēļas laikā būs jāpārvar 1000 kilometri.

Projekta ietvaros par vienīgo jauniešu valūtu kļūs Red Bull produkcija, kuru avantūristi varēs apmainīt pret visu nepieciešamo. Zīmola mērķis ir pārbaudīt jauniešu izturību un atjautību. Par uzdevumu veiksmīgu izpildi, eksperimenta dalībniekiem katrā kontrolpunktā būs iespēja nopelnīt papildus enerģijas dzēriena bundžas.

Ar padomiem komandām palīdzēs tūrisma kompānija Contiki, kas specializējas ekstrēmo ceļojumu organizēšanā. Studentus atbalstīt varēs līdzjutēji, ar kuriem komandas dalībnieki varēs sazināties ar sociālo tīklu palīdzību, izvietojot tajos savus foto un video.

Punkti, kurus komandas krās visa ceļojuma laikā, summēsies no atzīmēm par uzdevumu izpildi, kā arī no sekotāju skaita sociālajos tīklos.

Red Bull pagaidām neatklāj galveno balvu, norādot vienīgi to, ka tā būs “satriecoša”. Zīmola pārstāvji uzskata, ka vērtīgākā balva būs krāšņās atmiņas.

Foto: Du Tran/https://www.flickr.com/photos/dutran//creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/