Britu korporācija BBC pirmo reizi savas gandrīz simts gadu pastāvēšanas laikā nolēmusi mainīt informācijas pārraides koncepciju. Kompānijas misijai – informēt, izglītot un izklaidēt pievienojas vēl divi nozīmīgi mērķi – atšķirties no konkurentiem un būt objektīviem, vēsta laikraksts The Telegraph со.
Lēmums mainīt darbības koncepciju tika pieņemts, pēc tam, kad BBC saskārās ar kritiku par franšīžu iegādi amerikāņu televīzijas raidījumu veidošanai. Daži konservatīvie deputāti apsūdzējuši raidorganizāciju arī par kreisu noslieci.
Par raidsabiedrības principu maiņas iniciatoru kļuva Lielbritānijas Kultūras, Mediju un Sporta departaments. Pēc ministrijas domām, BBC kļuvusi pārāk līdzīga saviem komerciālajiem konkurentiem, kā arī, pievēršot pārāk lielu uzmanību reitingiem, kompānija sākusi pieļaut pārāk plašu savu darbības principu interpretāciju, kas kaitē zīmola tēlam.
Jaunā koncepcija paredz, ka BBC darbību pirmo reizi tās pastāvēšanas vēsturē regulēs ārējā organizācija – neatkarīgais mediju uzraugs Ofcom.
Foto: Esparta Palma/https://www.flickr.com/photos/esparta//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/