Straujiem soļiem tuvojas Lieldienas, kas nozīmē, ka uzņēmumu īpašniekiem ir jauna iespēja palielināt savu pakalpojumu noietu un celt savu popularitāti jeb īstais laiks, lai veidotu svētku reklāmas kampaņas un aktivitātes.
Esam apkopojuši dažas idejas, kas lieliski piesaista auditorijas uzmanību:
- Lieldienu zaķis
Lieldienu zaķis ir mitoloģisks truša tēls, kas Lieldienās bērniem dāvina dāvanas un saldumus, un bez tā nav iespējams iedomāties šo svētkus. Izmantojiet Lieldienu zaķi kā simbolu uz saldumiem vai jebkurā citā savā pakalpojumā, un uzmanība būs garantēta.
- Lojāli klienti
Vērtīgākie klienti ir lojāli. Svētki ir lieliska iespēja, lai viņus apsveiktu, pie viena atgādinot par to, ko jūs reklamējat. Tā ir iespēja veicināt īpašu Lieldienu produkciju un pārdošanu.
- Svētku noskaņa
Lieldienu noskaņa jūsu “Facebook”, “Instagram”, “Twitter” kontā vai mājaslapā – tā ir lieliska iespēja atgādināt saviem sekotājiem, ka tuvojas svētki un ka jums ir tas, kas viņiem nepieciešams.
- Spēles
Uz svētkiem jūs varat izveidot Lieldienu olu medības savā tīmekļa vietnē. Tas ir gudrs veids, kā piedāvāt klientiem atlaides. Pat gudrāk ir tas, ka klientam būs jāpārmeklē jūsu tīmekļa vietne, lai atrastu tos un pārbaudītu noteiktas lapas, kuras viņi, iespējams, nav apmeklējuši.
Tiklīdz tās atradīs visas olas, tās tiks novirzītas uz lapu, kurā tiek piedāvāta atlaide.
- Konkursi
Svētku konkursi ir ļoti populāri, un Lieldienas nav tiem izņēmums. Konkursa izveidošana ir lielisks veids, kā iedvesmot jūsu mērķa grupu un arī piesaistīt jaunu auditoriju.
Ir daudz veidu, kā mazo uzņēmumu īpašnieks var reklamēt savu tiešsaistes veikalu aizņemto iepirkšanās sezonu laikā. Šie padomi noderēs tiem uzņēmējiem, kam nav tik daudz brīvo resursu, lai ar saviem reklāmas rullīšiem paspīdētu televīzijas ekrānos!