Lai gan tikko sācies vien novembris, patiesībā tālu nav arī Ziemassvētki – sezona, kuriem tirgotājiem jāsāk gatavoties jau laicīgi. Ņemot vērā to, ka šobrīd arvien vairāk cilvēku iepērkas tieši tiešsaistē, ikvienam uzņēmējam ir jāņem vērā daži veidi, kā reklamēt savu biznesu un palielināt pārdošanas apjomu svētku laikā.
Ziemassvētki ir radošuma laiks. Neatkarīgi no tā, vai meklējat perfektu dāvanu vai cenšaties izstrādāt unikālas idejas savai Ziemassvētku digitālā mārketinga kampaņai, radošums var sniegt lielu labumu.
Lūk, daži radoši piemēri, kā jūs varat izmantot savus digitālā mārketinga kanālus sava biznesa reklamēšanai sezonas laikā.
Izmantojiet sociālos saziņas līdzekļus, lai reklamētu savu svētku izpārdošanu
Nav labāka laika kā tagad, lai sazinātos ar saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem, izmantojot sociālos medijus. Varat izmantot šo sasniedzamību, lai informētu viņus par brīvdienu piedāvājumiem vai akcijām. Ja jūs nevēlaties rīkot konkursu, publicējiet dažus lieliskus piedāvājumus, ko piedāvājat brīvdienām, lai mudinātu cilvēkus iepirkties jūsu veikalā.
Izmantojiet brīvdienu tēmu saturu
Šī mazumtirgotājiem katru gadu ir visdārgākā sezona. Digitālā mārketinga kanāli, piemēram, sociālie mediji un e-pasta ziņojumi, var būt ļoti noderīgi, lai reklamētu jūsu piedāvājumus. Piemēram, ja jums ir mazumtirdzniecības veikals, palaidiet dažas Facebook reklāmas ar dažiem lieliskiem piedāvājumiem Melnajai piektdienai, iekļaujiet savas ziņas pietiekami daudz informācijas, lai cilvēki precīzi zinātu, ko viņi saņem.
Neaizmirstiet iekļaut visu atbilstošo informāciju par savu piedāvājumu
Ja jums nav mazumtirdzniecības veikala, noteikti reklamējiet savus tiešsaistes piedāvājumus sociālajos medijos. Atjauniniet dažus savus Facebook vāka fotoattēlus, lai reklamētu Ziemassvētku iepirkšanos. Tiem nav jābūt nekam ekstravagantam, tikai kaut kam, kas piesaistīs cilvēku uzmanību. Tomēr noteikti publicējiet saturu, kas atspoguļo jūsu uzņēmuma personību. Piemēram, ja jūs pārdodat videospēles, izstrādājiet lielisku digitālā mārketinga ideju, kuras pamatā ir populāra spēle (vai tēls).
Izmantojiet e-pasta mārketingu, lai atlasītu klientus
Ja jums ir radošs saturs, lai reklamētu savu brīvdienu izpārdošanu, nākamais solis ir par to pavēstīt. Pieņemsim, ka jūs īstenojat Ziemassvētku akciju, kas ietver papildu 10% atlaidi visam pirkumam. Tad jūs varat nosūtīt e-pasta ziņojumu, lai atgādinātu cilvēkiem par akciju un mudinātu viņus pieprasīt kupona kodu pirms tā derīguma termiņa beigām. Kamēr to darāt, nesūtiet e-pastu tikai saviem abonentiem. Ja jums ir saraksts ar iepriekšējiem klientiem vai potenciālajiem pirkumiem, kuri kādu laiku nav iepirkušies jūsu veikalā, sazinieties arī ar šiem cilvēkiem. Pat ja viņi nepieprasa kupona kodu, jūs, iespējams, varēsiet pārliecināt viņus vismaz pārbaudīt jūsu Ziemassvētku piedāvājumus.
Izmantojiet Ziemassvētku garu, lai izveidotu oriģinālu saturu
Līdz šim esam apskatījuši, kā izmantot sociālos medijus un e-pasta mārketingu, lai reklamētu Ziemassvētkus. Tomēr tas vēl nav viss, kas pastāv, runājot par digitālo mārketingu. Ziemassvētkos valda patērētājs, kas nozīmē, ka saviem digitālajiem kanāliem varat izveidot visu veidu Ziemassvētku tematikai atbilstošu saturu, lai veicinātu iesaistīšanos un informētību.
Izmantojiet sociālos medijus Ziemassvētku mārketingam
Sociālie mediji var palīdzēt jums reklamēt Ziemassvētku piedāvājumus. Ja cilvēki pastāvīgi redz jūsu ziņas, kas reklamē kādu lielisku izpārdošanu jūsu veikalā, visticamāk, viņi to pārbaudīs, kad pienāks laiks! Facebook, iespējams, ir vienkāršākā vieta, kur sākt. Varat palaist pastiprinātas pēc kampaņas, kuru mērķauditorija ir noteiktas demogrāfiskās grupas, kas izplatīs informāciju. Ja cilvēki Facebook meklē “Ziemassvētku piedāvājumi”, varat nodrošināt, lai jūsu reklāma tiktu rādīta rezultātu lapas augšdaļā.
Reklamējiet savus piedāvājumus, izmantojot Google Ads
Iespējams, esat dzirdējis par Google Ads platformu citās vietnēs, kurās esat bijis iepriekš. Iespējams, jūs pat šobrīd savā vietnē izmantojat Google reklāmas. Tātad, kā ar Google reklāmām reklamēt Ziemassvētku piedāvājumus? Ja jums ir populārs produkts brīvdienu laikā, tas varētu būt labs veids, kā īsā laikā palielināt pārdošanas apjomu. Varat atlasīt atslēgvārdus, kas saistīti ar Ziemassvētkiem un cilvēkiem, kuri meklē veidus, kā svētku laikā ietaupīt naudu.
Izmantojiet savu saturu e-pastā
Viena lieta, kas jums būtu jāzina jau tagad, ir tā, ka brīvdienas ir pārpilnas ar patērētājmākslu. Cilvēkiem vienkārši patīk iepirkties šajā gadalaikā! Ja brīvdienās rīkojat izpārdošanu vai citu akciju, apsveriet iespēju to reklamēt savā e-pasta ziņojumā. Iekļaujiet attēlus un saites uz konkrētiem jūsu īstenotajiem piedāvājumiem, lai cilvēki varētu viegli noklikšķināt un uzreiz iegādāties vajadzīgos produktus.
Izveidojiet svētku bukletu
Ziemassvētku informatīvie izdevumi ir lielisks veids, kā sazināties ar esošajiem klientiem, vienlaikus palielinot zīmola atpazīstamību jauno potenciālo klientu vidū. Ja domājat par informatīvā izdevuma izveidi, sāciet to tūlīt. Cilvēki vēlas saņemt jaunumus pirms Ziemassvētkiem, nevis 25. decembrī!
Ir svarīgi būt radošam ar brīvdienu mārketingu un reklāmām, jo digitālā mārketinga mērķis ir izcelt to no visām citām reklāmām, ko cilvēki redz tīmeklī. To darot, jūs palielināsit zīmola atpazīstamību, vienlaikus nodrošinot saviem klientiem kaut ko jautru un neaizmirstamu, ko gaidīt! Sāciet jau tagad!