Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Publiskots augustā apmeklētāko vietņu TOP 20

Augustā skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu no visām ierīcēm kopā uzrādījis ziņu portāls tvnet.lv, vienlaikus sasniedzot šogad lielāko auditoriju, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Tikmēr apmeklējumā no datoriem vasaras pēdējā mēnesī lielāko auditorijas pieaugumu uzrādījusi seb.lv vietne, bet kritumu – swedbank.lv.

Kopējā statistika visās platformās

Augustā kopējās statistikas topā uz otro pozīciju pakāpies portāls tvnet.lv, sasniedzot šogad lielāko auditoriju no visām ierīcēm kopā – 799 000 Real Users, kas ir par 75 000 vairāk nekā jūlijā. Tas ir skaitliski lielākais pieaugums starp topa vietnēm, salīdzinot ar datiem par jūliju.

Apmainoties vietām, trešajā pozīcijā ierindojas vietne inbox.lv ar 770 000 Real Users un auditorijas pieaugumu par 12 000 lietotājiem. Topu atklāj portāls delfi.lv ar 852 000 lietotājiem, auditorijai sarūkot par 18 000 lasītājiem, salīdzinot ar jūliju. Tāpat kā iepriekš, ceturtajā vietā ierindojies portāls jauns.lv ar 685 000 Real Users (par 29 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī), bet, pakāpjoties par divām pozīcijām, Top 5 noslēdz tv3.lv ar 628 000 Real Users – par 18 000 lietotājiem vairāk nekā jūlijā.

Bez nosauktajiem, ievērojamu auditorijas pieaugumu augustā uzrādījis portāls apollo.lv, kas sasniedzis par 42 000 lietotājiem vairāk nekā iepriekšējā mēnesī. Par 31 000 lietotāju pieaugusi divu vietņu – portāla santa.lv un likumdošanas skaidrojumu vietnes lvportals.lv auditorijas, attiecīgi sasniedzot 523 000 un 266 000 lietotājus no visām ierīcēm kopā. Tikmēr skaitliski lielāko auditorijas kritumu – par 61 000 Real Users – pagājušajā mēnesī uzrādījis portāls la.lv, sasniedzot 598 000 lasītāju no visām ierīcēm un zaudējot divas pozīcijas topā. Jāatzīmē, ka augustā topu noslēdz vietne mixnews.lv, kas atgriezusies starp topa vietnēm ar 145 000 Real Users no visām ierīcēm – datoriem, viedtālruņiem un planšetdatoriem – kopā.

Apmeklējumi no datoriem

Vasaras noslēdzošajā mēnesī – augustā – lielākā daļa topa vietņu apmeklējumā no datoriem uzrādījušas auditorijas pieaugumus. No tiem lielāko – SEB bankas vietne seb.lv, ko augustā apmeklējuši par 24 000 lietotājiem vairāk nekā iepriekšējā mēnesī (264 000 Real Users). Turpretī skaitliski lielāko auditorijas kritumu uzrādījusi vietne swedbank.lv – par 23 000 Real Users – tomēr saglabājot piekto pozīciju topā apmeklējumā no datoriem.

Kā iepriekš, topu atklāj Google ar 1 012 000 Real Users (par 7 000 lietotājiem vairāk nekā jūlijā), kam seko video straumēšanas vietne youtube.com ar 711 000 Real Users un auditorijas pieaugumu par 11 000 lietotājiem, bet pirmo trijnieku noslēdz Facebook, ko augustā apmeklējuši 610 000 lietotāji no datoriem (par 4 000 mazāk nekā jūlijā). Tāpat kā jūlijā, ceturtajā pozīcijā ierindojas pašmāju inbox.lv ar 559 000 Real Users no datoriem, kas ir par 12 000 vairāk nekā iepriekšējā mēnesī. Augustā topā atgriezies portāls apollo.lv ar 218 000 Real Users no datoriem.

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

Apmeklējumā no mobilajām ierīcēm augustā, neskatoties uz nelielu auditorijas kritumu par 7 000 lietotājiem, topa pirmajā pieciniekā atgriezies sabiedrisko mediju ziņu portāls lsm.lv, kas sasniedzis 577 000 lasītājus no viedtālruņiem un planšetdatoriem. Tikmēr uz ceturto pozīciju pakāpies portāls tv3.lv ar 605 000 Real Users, kas ir par 17 000 vairāk nekā jūlijā.

Tāpat kā kopējās statistikas topā, skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm uzrādījis portāls tvnet.lv, kas sasniedzis par 74 000 vairāk lietotāju nekā jūlijā, un saglabājis otro pozīciju topā. Tikmēr topu atklāj delfi.lv ar 839 000 Real Users (par 20 000 lietotājiem mazāk nekā iepriekšējā mēnesī), bet trešo pozīciju, tāpat kā jūlijā, saglabā vietne jauns.lv ar 659 000 lasītājiem, kas ir par 27 000 mazāk nekā iepriekš.

Skaitliski ievērojamu auditorijas pieaugumu, tāpat kā kopējās statistikas topā, augustā uzrādījis arī portāls apollo.lv, ko apmeklējuši par 44 000 vairāk lasītāju (554 000 Real Users), vienlaikus pakāpjoties topā par divām pozīcijām uz septīto vietu. Tikmēr skaitliski lielāko auditorijas kritumu pagājušajā mēnesī, salīdzinot ar jūliju, uzrādījusi vietne la.lv, ko lasījuši par 63 000 mazāk lasītāju no mobilajām ierīcēm (572 000 Real Users), zaudējot divas pozīcijas topā un augustā ieņemot sesto pozīciju. Par 38 000 lietotājiem sarukusi bilesuparadize.lv auditorija (103 000 Real Users), kamēr līdzīgu kritumu – par 37 000 Real Users – uzrādījusi arī ziņu vietne nra.lv, kas augustā no mobilajām ierīcēm sasniegusi 493 000 lasītāju.

Dati par mediju grupām

Augustā no mediju grupām visvairāk lietotāju sasniegusi TVNET grupa ar vietnēm tvnet.lv (t.sk., receptes.lv), spoki.lv un apollo.lv, kā arī statistiku par tvnet.lv, apollo.lv un rus.tvnet.lv aplikācijām, ko lietojuši 902 000 jeb 60 procenti Latvijas interneta lietotāju, kas ir par 49 000 vairāk nekā jūlijā. Tikmēr DELFI grupa ar vietnēm delfi.lv, t.sk., calis.lv, atverskapi.lv, mansdraugs.lv, tavsdarzs.lv, vietni bilesuparadize.lv, Delfi TV, kā arī mobilo aplikāciju sasniegusi 882 000 Real Users un 59 procentus interneta lietotāju (par 23 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī).

Trešajā pozīcijā starp grupām, tāpat kā jūlijā, ierindojas Rīgas Viļņi mediju grupa ar vietnēm jauns.lv, t.sk., otkrito.lv jeb rus.jauns.lv, rigasvilni.lv, zurnali.lv, kā arī datiem par jauns.lv straumēšanu, kas pagājušajā mēnesī sasniegusi 686 000 Real Users un 46 procentus interneta lietotāju, kas ir par 28 000 mazāk nekā jūlijā. TV3 mediju grupa, kas aptver datus par tv3.lv, play.tv3.lv video un starfm.lv straumēšanu, kā arī tv3play.lv aplikāciju, pagājušajā mēnesī sasniegusi 45 procentus jeb 678 000 Latvijas interneta lietotāju, uzrādot auditorijas kritumu par 10 000 lietotājiem. Mediju grupu piecinieku noslēdz la.lv/ TV24 grupa ar vietnēm la.lv, lrtv.lv un tv24.lv, kas augustā sasniegusi 600 000 un 40 procentus interneta lietotāju – par 59 000 Real Users mazāk nekā jūlijā.