Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Procter & Gamble atspoguļo mātes mīlestības spēku

Kompānija savā reklāmas video parāda olimpiešu ceļu uz sasniegumiem

Simts dienas pirms Riodežaneiro Olimpisko spēļu oficiālās atklāšanas kompānija Procter & Gamble  savas sociālās kampaņas Thank You Mom (Paldies, māmiņ) ietvaros laidusi klajā emocionālu video. Pasaulē lielākais patēriņa preču ražotājs savā projektā atspoguļo mātes mīlestības spēku, kas palīdz sasniegt jebkuras virsotnes.

Video ar nosaukumu Strong (Spēcīgs) atspoguļo četru sportistu stāstus, sākot no bērnības līdz pat atbildīgākajam dzīves mirklim – dalībai Olimpiskajās spēlēs. Stāsti izceļ mātes lomu visos sportistu dzīves posmos.

Video projekta galvenais vēstījums – lai iemācītu kādam būt stipram, pašam jābūt vēl stiprākam.

Sociālā projekta ietvaros Procter & Gamble  plāno atbalstīt sportistu mātes ceļā uz Riodežaneiro. Kampaņa norisināsies 21 valstis ietvaros, tostarp Kanādā, Ķīnā, Francijā, Vācijā, Japānā, Lielbritānijā uc.

Globālais projekts Thank You Mom  ne pirmo reizi atbalsta olimpiešus un viņu mātes – arī 2012. gadā Londonā un 2014. gadā Sočos Procter & Gamble aizkustināja sabiedrību ar sirsnīgiem reklāmas video.

Foto: Rori Zend/ https://www.flickr.com/photos/papermonkey//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/