Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Populārākie veidi, kā iesaistīt klientus SMS mārketingā

Kā padarīt SMS mārketingu efektīvāku?

Mūsdienās patērētāji no zīmoliem sagaida vairāk – viņi vēlas ekskluzīvu, personalizētu iepirkšanās pieredzi, viņi vēlas būt pirmie, kas uzzina visu, ko zīmols var piedāvāt, neatkarīgi no tā, vai tas ir jaunākais un izcilākais produkts, vai arī gaidāma milzīga izpārdošana. Šīs cerības, kā arī viņu vēlme iepirkties mobilajās ierīcēs un mobilā saziņa, ir virzījusi pircējus uz vienu kanālu, kas tos var apmierināt: SMS.

Tāpēc zīmoli, kas izmanto SMS mārketingu, sasniegs augstāku iesaistīšanās līmeni un pārdošanas rezultātus kā tiem, kas to nedara. Taču kā padarīt SMS mārketingu vēl efektīvāku?

Lūk, pieci veidi, kā izveidot SMS mārketinga ziņojumus, kas piesaista klientus, palielina pārdošanas apjomus un laika gaitā veido spēcīgākas attiecības starp zīmolu un klientiem:

Padariet savus ziņojumus personalizētākus

Liela daļa pircēju apgalvo, ka viņiem šķiet saistošākās tās īsziņas no zīmoliem, kas atbilst viņu interesēm un iepriekšējiem pirkumiem – vairāk nekā 30% novērtē vienkāršu žestu, ka viņus uzrunā vārdā. Šī personalizācija ir galvenais klientu iesaistīšanas virzītājspēks. Neviens nevēlas, lai vispārēji mārketinga ziņojumi tiktu nosūtīti surogātpastam — viņi vēlas unikālus un viņiem pielāgotus ziņojumus.

Lai izveidotu personalizētus ziņojumus, ko pircēji alkst, vispirms iepazīstieties ar viņiem. Uzdodiet jaunajiem klientiem saistošus jautājumus. Piemēram, ko viņi pērk vairāk – vīriešu vai sieviešu apģērbus? Pēc tam izmantojiet klientu atbildes, lai ieteiktu labākos produktus no sava veikala un sāktu veidot lojalitāti.

SMS mārketinga automatizāciju var izmantot katrā pircēja ceļojuma posmā, lai palielinātu jūsu saziņas atbilstību un nodrošinātu visaugstāko reklāmguvuma iespēju.

Piedāvājiet ekskluzīvas atlaides, lai pircēji justos īpaši

Lielāka daļa pircēju reģistrētos īsziņām, lai atbloķētu vienreizēju zīmola atlaides kodu (piemēram, 15% atlaide savam pirmajam pirkumam), un tāpat tie būtu mudināti pabeigt pirkumu, ja saņemtu personalizētu piedāvājumu īsziņā.Tātad, ja vēlaties palielināt pārdošanas apjomus, izmantojot kanālu, ir svarīgi sūtīt īsziņas ar atlaidēm, akcijām un atlīdzībām.

Lai padarītu šo ziņojumu vēl saistošāku, padariet piedāvājumu ekskluzīvu. Pastāstiet savam klientam, ka darījums ir paredzēts tieši viņam, un izmantojiet valodu, kas uzsver, cik ļoti jūs viņu novērtējat.

Nosakiet piedāvājuma termiņu, lai iedvesmotu klientus rīkoties

Dažreiz vienkāršākais veids, kā iedvesmot klientu rīkoties, ir dot viņiem ierobežotu laiku. Ikreiz, kad sūtāt īsziņu, lai paziņotu par piedāvājumu vai izpārdošanu, izveidojiet spēcīgu aicinājumu uz darbību, informējot abonentus par ierobežoto laika periodu vai ierobežoto pieejamo produktu daudzumu. Apsveriet iespēju sūtīt papildu ziņojumus, lai brīdinātu abonentus, kad šis laiks beidzas.

Šī steidzamība palielinās iespēju, ka klients nopirks vēlamo.

Iekļaujiet sociālos pierādījumus, lai ietekmētu klientu uzvedību

Atsauksmes ir spēcīgi iesaistīšanas rīki, kas palīdz ietekmēt klientu uzvedību, iedvesmojot uzticību jūsu zīmolam un produktu kvalitātei. Faktiski zīmoliem, kuri savās īsziņās iekļauj sociālo pierādījumu, piemēram, produkta vērtējumu zvaigznītēs, īsziņu vidējais klikšķu skaits palielinās par 18%.

Palieliniet savu SMS mārketinga kampaņu efektivitāti ar jaunu produktu laišanu klajā, savstarpēju pārdošanu un papildu pārdošanu, kas izceļ šī produkta pozitīvos vērtējumus un atsauksmes. Tie var būt slavenību, ietekmētāju vai zīmola vēstnieku citāti, ja jums tādi ir, taču jūs nevarat kļūdīties, saņemot autentiskas atsauksmes no ikdienas klientiem.

Nosūtiet savlaicīgi informāciju par kampaņām, lai palielinātu klientu iesaisti

Vispievilcīgākā SMS mārketinga ziņa tiek nosūtīta īstajam klientam īstajā laikā, taču tam ne vienmēr ir jānozīmē īstais brīdis pircēja ceļā. Mārketinga speciālisti var arī ieskatīties 2022. gada kalendārā, lai atrastu plašu iesaistīšanās iespēju klāstu, ko var pārvērst radošās SMS kampaņās.

No nozīmīgākajiem e-komercijas pasākumiem, piemēram, Melnā piektdiena līdz neskaidrākiem gadījumiem, piemēram, Iepazīstiet savus klientus diena, ir neskaitāmi datumi, kas gaida, lai iepriecinātu jūsu klientus un mudinātu viņus radīt reklāmguvumus visa gada garumā.