Pircēja mārketings ir dažādi mārketinga līdzekļi, kas pavada pircēju viņa ceļā no pašas pirmās domas par iespējamo pirkumu līdz norēķināšanās brīdim pie kases. Pircēju mārketings ir disciplīna, kas koncentrējas uz klientu pieredzi un klienta ceļojumu.
Tas ir ārkārtīgi spēcīgs pārtikas zīmolu pārdošanas izaugsmes dzinējspēks un atšķiras no tradicionālās reklāmas un veicināšanas, šajā mārketinga veidā zīmolu vadītāji un mazumtirdzniecības eksperti koncentrējas uz pircēju piesaistīšanu tieši tajā brīdī, kad viņi apsver iespēju iegādāties produktu. Savukārt citas mārketinga formas cenšas palielināt vispārējo atpazīstamību un radniecību pret zīmolu vai produktu.
Būtībā pircēju mārketings tiek izmantots, lai ietekmētu klientu uzvedību. Lai arī tas var izpausties dažādos veidos atkarībā no produkta un mazumtirgotāja, kopumā pieredze rāda, ka pircēju mārketings kā efektīva prakse, lai ietekmētu cilvēkus veikt pirkumus, turpina attīstīties un kļūt spēcīgāka.
Pircēju mārketings ir svarīgs gan mazumtirgotājiem, gan zīmoliem, jo tā ir mārketinga taktika, kas vērsta uz klientu pārliecināšanu veikt pirkumu. Šie pircēji arī arvien vairāk pieprasa labāku, personalizētāku pieredzi no mazumtirgotājiem un zīmoliem.
Pircēju mārketings ir arī svarīgs, jo tas palīdz veidot attiecības ar pircējiem. Šīs attiecības ideālā gadījumā ir balstītas uz uzticēšanos. Ja pircējs jums uzticas, viņš, visticamāk, iegādāsies no jums.
Vienlaikus neapšaubāmi, ka koncentrēšanās uz pircēju ar savu uzvedību ir svarīgs izaicinājums mazumtirgotājiem un zīmoliem, jo īpaši ņemot vērā to, ka zīmola lojalitāte ir aktuāls jautājums.
Pircēju mārketings ir saistošs ar to, ka tas koncentrējas uz to, ko pircējs vēlas, vajag un kas patīk, nevis tikai reklamē produktu. Un pats galvenais – tas palielina zīmola lojalitāti un klientu apmierinātību.