Fotoapmaiņas vietne “Pinterest” otrdien prezentēja jaunas iespējas tiešsaistē iegādāties fotogrāfijās redzamos priekšmetus, tādējādi cenšoties kļūt par tiešsaistes iepirkšanās mezglu.
“Pinterest” pērn sāka ceļu tiešsaistes tirdzniecībā, mobilajā lietojumprogrammā piedāvājot iespēju cilvēkiem iegādāties lietas, kas redzamas fotoattēlos, bet līdz šim vietne nepiedāvāja virtuālā iepirkumu groza iespēju, kur lietotāji var ievietot visas kārotās preces.
Pinterest adds a shopping cart and visual search to challenge Amazon: https://t.co/B3d1FRCXm5 pic.twitter.com/IpDoIiWWAL
— Adweek (@Adweek) June 29, 2016
Jaunais virtuālais iepirkumu grozs pašlaik ir pieejams operētājsistēmas “Android” mobilajās ierīcēs, kā arī datoros, bet kompānija strādā, lai tas būtu pieejams arī “Apple” viedtālruņos un planšetdatoros.
Citas prezentētās izmaiņas ietver pārdevēju profilu atjaunošanu, lai lietotājiem vieglāk būtu sekot līdzi jaunumiem, izpārdošanām vai populārākajām lietām.
Kompānija arī vēlas izstrādāt iespēju, lai cilvēki varētu meklēt lietas vietnē, ar sava telefona kameru nofotografējot interesējošo priekšmetu.
“Pinterest” ir virtuāls ziņojumu dēlis, kurā lietotāji ievieto savas fotogrāfijas, kurās atspoguļojas viņu intereses dažādās jomās, tostarp par ēdienu, modi un ceļojumiem.
Kompānija sevi pozicionē kā starpposmu starp sociālo tīklu un interneta meklētāju, kuru lietotāji izmanto meklējot produktus vai pakalpojumus, kā arī idejas dažādām lietām un pasākumiem.
“Pinterest” prezidents Tims Kendels norādīja, ka tā vietā, lai meklētu draugu fotogrāfijas, cilvēki vietni apmeklē ar “komerciālu nodomu”, tādēļ tās pozīcijas ir ideālas, lai reklamētu ceļojumus, apģērbus un citus piedāvājumus.
2010.gadā izveidotajai vietnei ir vairāk nekā 100 miljoni lietotāju, no kuriem 45% ir ārpus ASV.
Foto: https://www.flickr.com/photos/40998831@N04/9319505911/ / https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/