Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Piecas mobilā mārketinga kampaņas kļūdas, kas “nogalina” pārdošanas radītājus

Izplatītākās kļūdas pārdodot tiešsaistē savus produktus!

Tiešsaistes mazumtirgotāji arvien biežāk izmanto mobilās ierīces, lai pārdotu savas preces un pakalpojumus un tas ir tikai likumsakarīgi, jo mūsdienās patērētāji daudz vairāk pievēršas saviem viedtālruņiem, lai pētītu jaunus produktus un veiktu pirkumus.

Tomēr, lai izmantotu mobilo tehnoloģiju piedāvātās iespējas, tiešsaistes mazumtirgotājiem ir jāizveido stabila mārketinga stratēģija, kas pielāgota mobilajiem lietotājiem, kuri vienmēr ir ceļā, un izmanto mazākus ekrānus nekā portatīvo datoru lietotāji.

Atbildīgs tīmekļa dizains, mērķtiecīgas mobilās reklāmas un īsziņas ir daži no galvenajiem faktoriem mazumtirgotājiem, kuri meklē savu tirgus daļu. Izmantojot mobilo mārketingu, lai palielinātu pārdošanas apjomu, izvairieties no tām kļūdām, kas varētu jūsu klientiem likt pievērsties konkurentiem. Lūk, piecas izplatītākās kļūdas!

Nepielāgots dizains mobilajām ierīcēm

Runājot par mobilo tīmekļa dizainu, vissvarīgākais vārds ir “atsaucīgs”. Tas nozīmē, ka mobilā tīmekļa lapai jāpielāgojas ierīces ekrāna izmēram, neapdraudot vietnes lietojamību.

Izveidojiet mobilo vietni, kas veicinās pārdošanu – tas nozīmē, ka jums jāsaglabā sava zīmola vizuālā identitāte, kā arī optimizējiet izkārtojumu, neizmantojot neskaidrus fontus vai pārāk mazas pogas.

Tikpat svarīgi ir padarīt savu kontaktinformāciju viegli pieejamu. Hipersaitē norādiet e-pasta adresi, lai lietotājs varētu pieskarties, lai nosūtītu ziņojumu, un iekļaujiet funkciju “veikt zvanu”, norādot uzņēmuma tālruņa numuru.

Pārslogot lietotājus ar pārāk daudz informācijas

Jums vajadzētu saprātīgi izvēlēties, kāda informācija jāuzrāda un kā to uzrādīt tiklīdz atveras jūsu mobilā mājaslapa. Vispirms iekļaujiet vissvarīgāko informāciju tīmekļa lapas augšdaļā, lai izvairītos no informācijas pārslodzes. Jūsu izvēlņu josla var palīdzēt grupēt papildu informāciju citās kategorijās (Piemēram: “Par mums”, “Skatīt vīriešu apģērbu”, “Biežāk uzdotie jautājumi”).

Prioritāte ir infografikas un video. Tāpat pārliecinieties, ka jūsu kontaktu informācijā ir iekļauta tikai svarīgākā informācija – tīzeris, kas mudina patērētājus doties uz jūsu vietni, lai uzzinātu vairāk.

Izrakstīšanās process ir grūti izpildāms

No jūsu uzņēmuma klienti mazāk iegādājas preces tad, ja tas ir apgrūtinoši. Tāpēc vislabāk ir izveidot e-komercijas platformu (vietni un / vai lietotni), kurai ir intuitīvs lietotāja interfeiss un vienkāršs izrakstīšanās process.

Preces pircējiem vajadzētu viegli atrast vienumus, pievienojot tos grozam un iesniegt maksājumu no viedtālruņa vai planšetdatora. Ja iespējams, jābūt piedāvātām vairākām maksājumu iespējām, piemēram, piedāvājiet dažādus kredītkartes pārdevējus un PayPal, lai iegūtu vislielāko tirgus daļu.

Mobilajām ierīcēm netiek optimizēta e-pasta mārketinga vai reklamēta reklāma

Mobilās vietnes ir tikai viens mobilās mārketinga stratēģijas elements. Lielākā daļa patērētāju izmanto viedtālruņus, piemēram, pētot produktus, pat ja viņi šajā brīdī neveic pirkumu. Tāpēc esi gudrāks un izmanto arī citas mārketinga metodes.

Piemēram izveidojiet atkārtoti atlasītu reklāmu mobilajās ierīcēs, jo īpaši izmantojot Google un sociālo mediju platformas, piemēram, Facebook. Sūtiet e-pastus un atlaides kodus, lai mudinātu lietotājus nopirkt produktu, kuru viņi pētīja. Viņi varētu salīdzināt produktus un cenas vairākos veikalos, taču savlaicīgs piedāvājums varētu būt jūsu uzvarošais gājiens!

Negaidīti izmantots SMS mārketings

Ar viedtālruņu neskaitāmajām iespējām ir viegli aizmirst, ka SMS mārketings ir arī jāiekļauj kopējā stratēģijā. Kaut arī ikvienam nav viedtālrunis ar piekļuvi internetam, 5 miljardi cilvēku visā pasaulē, sākot no 2018. gada, var nosūtīt un saņemt īsziņas ar īsziņu starpniecību. Salīdzinājumā ar e-pastu, kuram ir 1 pret 4 atvērta likme, 82% īsziņu tiek lasītas piecu minūšu laikā pēc to saņemšanas.

Izmantojiet SMS, lai apstiprinātu sākotnējo izvēli ziņu saņemšanai, piedāvājat atlaides un īpašus pasākumus. Sūtiet atjauninājumus pasūtīšanai un piegādei. Varat arī nosūtīt mobilo aptauju pēc tam, kad pirkums ir pabeigts, lai turpinātu sazināties ar lietotāju un piedāvātu labu klientu apkalpošanu.