Elektrotehnikas ražotājs Philips uzsāka kampaņu ar mērķi mainīt savu patērētāju viedokli par zīmola vērtībām. Projekts ar nosaukumu Breathless Choir atklāj kompānijas Philips inovācijas, kas ne tikai uzlabo dzīves kvalitāti, bet spēj pat glābt cilvēku dzīvības.
Video, kurā 18, ar dažādām plaušu slimībām sirgstoši, brīvprātīgie izpildīja dziesmu Every Breath You Take, ir radīts, lai atbalstītu SimplyGo Mini skābekļa koncentratorus, kas paredzēti papildu skābekļa piegādei cilvēkiem, kuriem nepieciešama skābekļa terapija.
Idejas konceptu izstrādāja reklāmas aģentūra Ogilvy & Mather London. Šī kampaņa tika uzsākta 18. novembrī, kad visā pasaulē tiek atzīmēta Pasaules HOPS diena (Hroniska obstruktīva plaušu slimība ( HOPS) ir lēni progresējoša plaušu slimība).
Foto: j_arlecchino/https://www.flickr.com/photos/116797173@N07//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/