Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Pētījums – jaunu aplikāciju lietotāji zaudē interesi pirmajā mēnesī

Izrādās, ka “visilgdzīvojošākās” ir mediju un izklaides aplikācijas

Programmatūras izstrādātāji no Bostonas uzņēmuma Localytics ir veikuši mobilo aplikāciju tirgus izpēti, noskaidrojot galveno izstrādātāju problēmu – nespēju noturēt lietotāju interesi ilgākā laika periodā.

Ņemot vērā, ka aplikāciju izstrādē nereti tiek ieguldīti ievērojami naudas līdzekļi, turklāt nekad nav skaidrs vai piesātinātajā tirgū aplikāciju vispār kāds pamanīs. Kad tas brīnumainā kārtā izdodas, tik un tā pastāv liels varbūtības procents, ka piesaistītās investīcijas pēc mēneša izrādīsies bezvērtīgas un noslīks līdz ar citiem startupiem.

Pētījumā apstiprinājās – laika periodā no 2015. gada jūnija līdz 2016. gada jūlijam 37% izstrādātāju noturēja lietotāju uzmanību ilgāk par vienu mēnesi (trešajā mēnesī 20%). Vienu gadu iepriekš tas izdevās 42% izstrādātāju.

“Visilgdzīvojošākās” ir mediju un izklaides aplikācijas. Spēļu aplikācijas lietotājiem apnīkst viss ātrāk. Jo lielāks bija iesaistīto lietotāju daudzums, jo ilgāk lietotāji aplikāciju lietoja. Interesanti būs pavērot, cik ilgi topu virsotnē noturēsies spēle PokemonGO.

Foto: https://www.flickr.com/photos/pestoverde/15697364773/https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/