Pasaulē pārdotākais burbona brends Jim Beam uzsācis pirmo globālo rebrendingu. Izmaiņas skars gan pudeles formu, gan arī zīmola etiķeti.
Jim Beam Apple, Jim Beam Honey, Jim Beam Maple un Red Stag turpmāk būs atrodami racionālāka dizaina pudelēs – etiķetes augšējo daļu rotās zīmola nosaukums, savukārt pārējo tās virsmu segs ilustrācija, kas attēlo dzēriena būtību.
Tajā pat laikā Jim Beam Devil’s Cut un Jim Beam Rye tiks pildīti zīmola tradicionālajās pudelēs, nelielas izmaiņas skars tikai etiķetes formu un krāsu risinājumu.
Pie Jim Beam rebrendinga strādā britu mārketinga aģentūra Maxxium UK. Projekts uzsākts kampaņas Make History (Radi vēsturi) ietvaros, par kura seju kļuvusi Holivudas aktrise Mila Kunisa.
Reklāmas kampaņas ietvaros Mila Kunisa ielūkojās Jim Beam noliktavā, kurā četrus gadus pirms pildīšanas pudelēs glabājas pasaulslavenais burbons. Video aprakstā teikts, ka tūkstoši barelu viskija šajā noliktavā glabājas klusībā, taču tas nenozīmē, ka Jim Beam “guļ šeit bez darba”, mucās tiek radīta vēsture.
Foto: Lauri Kolehmainen/ https://www.flickr.com/photos/dotsi// https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/