Ziemas apģērbu ražotājs Canada Goose uzsāka pirmo globālo reklāmas kampaņu, kuras ietvaros tika uzfilmēta četru minūšu gara īsfilma, kas balstīta uz patiesiem notikumiem. Īsfilmas režisors ir Pols Hadžiss, kas Holivudā zināms ar tādiem kino šedevriem kā “Miljons dolāru mazulīte” un “Sadursme”. Reklāmas kampaņas konceptu izstrādāja komunikācijas aģentūra Creative Artists Agency.
Īsfilmas filmēšana norisinājās Jaunzēlandē. Tā atspoguļo piecus reālus notikumus, kādos cilvēki iekļuvuši Ziemeļu polārā loka apkaimē. Piemēram, viens cilvēks iekļuvis autoavārijā, kāds cits bēdzis no polārlāča, savukārt viens ceļotājs ielūzis ledū, nokļūstot stindzinošajos Ziemeļu Ledus okeāna ūdeņos. Neskatoties uz to, ka visi īsfilmas varoņi bija nonākuši kritiskās situācijās, viņi spēja no tām veiksmīgi izkļūt, un viens no iemesliem bija uzticamais Canada Goose apģērbs.
“Mēs kā luksus zīmols, pirmkārt, rūpējamies par to, lai patērētāji zinātu, kas slēpjas aiz brenda. Pirms viņi iegādājas mūsu dārgo apģērbu, viņi vēlas zināt stāstus, kas ar to saistīti,” atklāj kompānijas pārstāvis.
Zīmols Canada Goose, kas tika radīts 1957. gadā, ir pasaules vadošais silto apģērbu ražotājs. Raksturīgākā zīmola iezīme – dūnu apģērbi ar paaugstinātu siltumnoturību. Kompānijas ražotajos apģērbos ekspedīcijās ir devušies vairāki ievērojami zinātnieki, kas izzina ziemeļu reģionus.
Avots: sostav.ru/ http://www.sostav.ru/publication/rolik-dnya-canada-goose-zapustil-pervuyu-globalnuyu-kampaniyu-19677.html
Foto: Christopher Michel/https://www.flickr.com/photos/cmichel67//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/