Reklāmas un komunikācijas stratēģijas izstrāde ir viens no svarīgākajiem reklāmas kampaņas veidošanas posmiem, norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis, turpinot, ka tikai efektīva reklāma var ietekmēt mērķauditoriju un mudināt to rīkoties. Savukārt, ja uzņēmumi pievērsīs pārāk maz uzmanības reklāmas kampaņu stratēģijas izveidei, var gadīties, ka reklāmas budžets tiks izkaisīts vējā.
“Ja runājam par reklāmas kampaņas veidošanu, tad tā vienmēr ietver radošās un uzmanību piesaistošas idejas. Taču svarīgākais uzdevums ir izstrādāt reklāmas stratēģiju, kas nozīmē pieņemt stratēģiskus lēmumus par reklāmas izgatavošanu, mediju izvēli. Tāpat ir arī jāveic mārketinga elementu savstarpēja koordinācija ar tiem atvēlētiem naudas līdzekļiem,” norāda A. Jodis.
Reklāma ietver vairākus posmus, sākot no uzdevuma uzstādīšanas līdz aktivitāšu rezultātu analīzei. Katrā ziņā reklāmas kampaņa atšķiras gan pēc būtības, gan pēc satura. Reklāmas kampaņu var veikt gan vienā, gan vairākos plašsaziņas līdzekļos.
Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem izstrādā reklāmas un komunikāciju stratēģiju atbilstoši klientu vēlmēm un iespējām, strādājot jau ar atlasītu mērķgrupu un radošu pieeju reklāmas ziņojumu izstrādei un mediju atlasei.
“Uzņēmumiem, nenospraužot konkrētu mērķi, reklāmas kampaņa var izvērsties neefektīva. Līdz ar to ikvienam, pirms ķerties klāt reklāmas kampaņai, nepieciešams izvērtēt konkurentus, vēlamos mērķus un veidu, kā tos sasniegt,” norāda A. Jodis.
Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts vai alberts.lv