Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Padomi uzņēmuma mārketingam vietnē “Instagram”

Padomi no mazo uzņēmumu īpašniekiem un mārketinga profesionāļiem!

Sociālie tīkli mūsdienās veicina saikni ne tikai starp cilvēkiem, bet arī zīmoliem un klientiem. Tie dod uzņēmumiem iespēju būt relatīviem – saskaņā ar “Instagram” datiem, vismaz 90% cilvēku “Instagram” seko kādam uzņēmumam.

“Instagram” ir lielisks rīks, lai tiešsaistē attīstītu savu mazo biznesu, un, lai to veiksmīgi izmantotu, uzņēmumiem pat nebūs jāiekļaujas ietekmētāju ažiotāžā. Lai palīdzētu uzņēmumiem attīstīties, šeit ir daži “Instagram” mārketinga padomi no mazo uzņēmumu īpašniekiem un mārketinga profesionāļiem.

Nebaidieties “Instagram” kontu deleģēt kādam no komandas

Tā vietā, lai tērētu naudu trešās puses uzņēmumam, pastāv iespēja, ka savā uzņēmumā atradīsiet cilvēkus, kuriem ir prasmes izmantot sociālos medijus. Noteikti katrs zīmols var atrast dažus uzticamus darbiniekiem, kuriem piešķirt piekļuvi uzņēmuma “Instagram” kontam.

Plānojiet uz priekšu

Satura un laika plānošana “Instagram” ziņu publicēšanai ir ļoti svarīga aizņemtu mazo uzņēmumu īpašnieku produktivitātei. Zināt, kuras dienas es publicēšu un kurās dienās es tikai dalīšos ar informāciju stāstā, ir ļoti svarīgi. Atšķirībā no tradicionālajām “Instagram” ziņām, stāsti pazūd pēc 24 stundām.

Labākais padoms jaunajiem mazo uzņēmumu īpašniekiem ir “nerimstoši visu fotografēt”. Tādā veidā jums nav jāraizējas par satura idejām vai pārāk liela uzmanība jāpievērš reklāmas saturam.

Dalieties ar darbinieku un klientu ierakstiem

Ja neesat pārliecināts, ko publicēt nākamo, nebaidieties nodot stafeti un pievērst uzmanību saviem darbiniekiem un klientiem. Savu darbinieku iesaistīšana ir stabils pirmais solis. Ja viņi dalās ar jūsu aizraušanos, viņi arī “Instagram” var “koplietot lietas, kas atbilst uzņēmumam”. Tādā gadījumā vienkārši pārpublicējiet attiecīgo saturu.

Un noteikti apskatiet ziņas, kurās ir atzīmēts jūsu uzņēmums. Pārpublicējot klientu pozitīvo mijiedarbību ar jūsu zīmolu, tiek parādīts, ka jūsu uzņēmumam uzticas.

Izmantojiet visas “Instagram” funkcijas

Ir daudz veidu, kā reklamēt savu biznesu pakalpojumā “Instagram”, taču tie visi nav piemēroti jūsu konkrētajam zīmolam. Dažreiz pārslogot savu “Instagram” ar diviem, trim ierakstiem dienā nav pareizais ceļš. Daudz lielāks spēks ir stāstiem, kas ir lielisks veids, kā kopīgot savas dienas fragmentus, nepārpildot sekotāju plūsmas. Pievienojot interaktīvus elementus, piemēram, aptaujas vai jautājumus, varat arī labāk izprast savu auditoriju un to, ko viņi vēlas no jūsu konta.

Ļaujiet lietotnēm paveikt darbu jūsu vietā

“Instagram” nenozīmē, ka jums viss jādara pašiem. Netrūkst dažādu lietotņu, kas atvieglo darbu ar sociālajiem medijiem. Ikvienam zīmolam ir iespēja izmantot gan bezmaksas “Instagram” plānošanas lietotni, gan Canva Pro veidnes, lai vienkāršotu publicēšanas procesu. Lai rediģētu fotoattēlus, uzņēmumi var izmantot Adobe ADBE, +0,72% Lightroom.

Ņemiet vērā, ka “Instagram” – tas nav viss! 

Jāpiebilst gan, ka uzņēmuma nākotne nav atkarīga tikai no vienas lietas – arī tad, ja šī lieta ir “Instagram”. Ir daudz citu veidu, kā attīstīt komunikāciju ar klientiem un nodrošināt sava zīmola veiksmīgu izaugsmi.