Olimpiskās spēles Riodežaneiro atnesušas kompānijai NBC Sports Group miljardu ASV dolāru lielu peļņu. Telekompānija paziņoja, ka reklāmas pārdošana sasniegs rekordu amerikāņu televīzijas tirgū. Sagaidāms, ka Rio 2016 sekmēs nacionālā tirgus popularitāti ievērojami vairāk, nekā citas Olimpiskās spēles un mediju pasākumi.
Miljarda dolāru atzīme tika sasniegta par četriem mēnešiem ātrāk, nekā Londonas spēlēs 2012. gadā. Toreiz šis mērķis tika īstenots jūlija beigās – tikai divas dienas pirms Olimpisko spēļu atklāšanas.
Šogad NBC nopelnīja miljardu 129 dienas pirms grandiozā pasākuma atklāšanas, kas paredzēta 5. augustā.
NBC Sports Group viceprezidents Sets Winters atzīmē, ka reklāmdevēji izprotu Olimpisko aktivitāšu nozīmīgumu, un tirgus situācija vērtējama pozitīvi.
Sakarā ar nelielo laika starpību starp Brazīliju un ASV, amerikāņu skatītājiem būs iespēja lielāko daļu spēļu vērot tiešajā ēterā. Spēles tiks translētas prime time, kas nozīmē, ka reklāmdevēji spēs sasniegt ievērojamu auditorijas daudzumu.
Labākie reklāmas laiki jau ir izpārdoti, taču NBC joprojām zīmoliem piedāvā reklamēšanās iespēju prime time televīzijas tīklā, kā arī kabeļtelevīzijas kanālos.
Foto: Bart Hiddink/https://www.flickr.com/photos/zoutedrop//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/