Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Old Spice uzsāk kampaņu ar jaunu reklāmas seju

#smellegendary

Vīriešu skaistumkopšanas līdzekļu zīmols Old Spice uzsācis sadarbību ar jaunu reklāmas seju. Tumšādainā un ar spēcīgu temperamentu apveltītā oratora vietā zīmols izvēlējies ne mazāk kolorītu tēlu, kas ir ļoti drosmīgs, taču nedaudz muļķīgs.

“Sviedri ir iemesls, kādēļ vīrieši nav spējuši sasniegt maksimālo potenciālu – līdz šim,” vēsta jaunā Old Spice  kampaņa.

Pirmajā reklāmas video galvenais varonis šķeļ viļņus uz vaļa muguras, atraidot tenisa bumbiņas. Ar cēlu stāju zīmola seja demonstrē savu meistarību, kamēr paparaci viņu filmē. Šo varonīgi komisko ainu papildina aizkadra balss, kas atspoguļo galvenā varoņa filosofiskās pārdomas.

Otrajā video Old Spice  vēstnesis atminās, kā uzbūvējis raķešu automašīnu bez zināšanān inženierzinātnēs. “Vērtīgākā mācība, ko jebkad esmu guvis – ja jūs aizpildīsiet galvu ar zināšanām, tad tajā nebūs vietas sapņiem,” varonīgi atklāj galvenais reklāmas tēls.

Foto: Amber Case/https://www.flickr.com/photos/caseorganic//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/