Pagājušajā aprīlī Amerikāņu multinacionālā korporācija Nike izlaida savu līdz šim lielāko un integrēto kampaņu “Better for It”. Lai gan tās formāts bija tradicionāls – reklāmas, drukāti materiāli, digitāls saturs u.tml., kampaņas saturs un vēstījums bija jaunums sporta reklāmu pasaulē – tas stāstīja par atlētu kompleksiem, veselības problēmām un citiem šķēršļiem, ar kuriem sportisti un fitnesa entuziasti sastopas ik uz soļa, ja vēlas sevi attīstīt.
Tagad 2016.gadā kompānija kompānija nolēmusi attīstīt savu vēstījumu daudz modernākā formātā, video portālā Youtube izlaižot astoņu sēriju garu stāstu video, kura darbība risinās ap divu māsu veselīgu konkurenci sporta pasaulē.
Epizodes ar nosaukumu Margot vs Lily savu pirmizrādi Ņujorkā piedzīvoja jau vakar 28.janvārī, taču pirmā epizode Youtube būs skatāma pirmdien – pirmajā februārī.
Sēriju galvenajās lomās iejūtas divas jaunas aktrises – Samanta Marija Vāre (Samantha Marie Ware)un Bridžita Lundija-Paine (Brigette Lundy-Paine) – kā adoptētas māsas, kuras nevarētu būt vēl atšķirīgākas.
Tāpat plānots, ka Nike zīmols sērijās parādīsies itin bieži – sākot no apaviem un sporta apģērba un beidzot ar Nike digitālajiem produktiem, piemēram, Nike+ Training club aplikācija (ko Margota lieto vinā no pirmajiem treniņiem)
Taču tas nebūt nenozīmē, ka projekts ir tikai komerciāls – epizodēs, papildus pārējam saturam, tiks iekļauts arī aicinājums iepazīties un savā labā izmantot mājaslapā nike.com/betterforit iekļauto informāciju – blogus, foto, video u. tml. saturu, lai sasniegu mērķi – aicinātu atlētus visā pasaulē dalīties ar savu “Better for It” stāstu, izmantojot Nike produktus un turpinot zīmola attīstību, ne tikai iedvesmojot jaunas sievietes, bet arī aicinot iedvesmot vienai otru digitālā vidē, veidojot vienotu un visu pasauli aptverošu kopienu.
Kerija Hoita-Paka (Kerri Hoyt-Pack) Nike zīmola mārketinga vadītāja skaidro kampaņas ideju un vēstījumu: “Mūsu mērķis bija pārsteigt un iedvesmot ar stāsta palīdzību, un no pieredzes mēs zinām, ka ilgstošāka kampaņas forma dos mums lielāku platformu sava vēstījuma atdzīvināšanai un personalizācijai”
Hoita-Paka ir pārliecināt, ka kampaņas “Better for It” veiksmes atslēga slēpjas tajā, ka daudzi sportisti var justies tai piederīgi: “Tā ir reāla un bieži sastopama situācija – nedrošība un kompleksi atlētu, it īpaši jaunu atlētu vidū.”
“Mūsu kompānija jau sen vairāk nekoncentrējas uz īslaicīga iespaida radīšanu. Mēs iestājamies par saikni un šīs saiknes kvalitāti, kas ierosina atgriezenisko saiti no mūsu klientiem Mēs nevarētu būt gandarītāki par to, kā šis projekts ir izvērties!”
Kompānijas paredz, ka Nike Women biznesa apgrozība līdz 2020.gadam sasniegs 11 miljardus ASV dolārus. Salīdzinājumam – 2015.gadā tie bija 5.7 miljardi ASV dolāri.
Foto: https://www.flickr.com/photos/achimh/ / https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/
Avots: http://www.adweek.com/news/advertising-branding/nikes-better-it-womens-campaign