Korporācija Microsoft savas reklāmas kampaņas ietvaros Stokholmā uzstādījusi neparastu reklāmas stendu, kas mudina garāmgājējus sekot savai stājai.
Viedais stends ir aprīkots ar kustību atpazīšanas tehnoloģiju Microsoft Kinect un skeneri. Ikreiz, kad baneris uztver garāmgājēju, tas projicē cilvēka siluetu, uzskatāmi uzrādot konkrētā garāmgājēja stājas nepilnības.
Ar šīs kampaņas palīdzību Microsoft aktualizē svarīgu mūsdienu sabiedrības problēmu – mugurkaula deformāciju, kas var sekmēt nopietnas saslimšanas. Korporācija akcentē, ka, pirmkārt, cilvēka stāju ietekme smagumi, ko ikdienā nēsājam – somas, mugursomas un iepirkumu maisi.
Par kampaņas saukli kļuvusi frāze – Carry right, carry light (Nēsā pareizi, nēsā vieglu). Ar šo sociālo kampaņu Microsoft neuzbāzīgi atspoguļo sava jaunā planšetdatora Surface Pro 4 priekšrocības, izceļot tā mobilitāti un pārnēsāšanai ērtos parametrus.
Foto: moominsean/ https://www.flickr.com/photos/sjrohde//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/