Apdrošināšanas kompānija MetLife, kas nodarbojas ar dzīvības, nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanas pakalpojumiem, kā arī uzkrājumu veidošanas pakalpojumiem, vairāk kā pēc 30 gadu pastāvēšanas maina sava uzņēmuma logo un saukli.
“Mēs nolēmām transformēt MetLife zīmolu, jo kompānija iet cauri ievērojamām pārmaiņām,” ziņo MetLife globālā zīmola un mārketinga vica prezidents Ričards Hongs (Richard Hong). “Mēs mainām visu mūsu apkalpošanas stratēģiju, fokusu uzsverot uz mūsu klientu tipāžu tā, lai mūsu zīmols atbilstu tam, ko klienti no mums sagaida. Attīstot šo zīmolu, MetLife kļūs vēl modernāks un profesionālāks.”
Galvenais iemesls ar MetLife zīmola pārmaiņām saistīts tieši ar to, ka līdzšinējais nenopietnais logo un sauklis klientiem var izraisīt neuzticību šai kompānijai. Tā kā MetLife šobrīd apkalpo ap 55 000 klientu visā pasaulē, tajā skaitā arī Latvijā, uzliktā atbildība ir ārkārtīgi liela.
Kompānija cer, ka jaunais sauklis – “MetLife. Veidosim dzīvi kopā” – un jaunais logo, veidos arī jaunu biznesa apkalpošanas veidu. MetLife arī cer, ka jaunais logo, kas no Snoopy sunīša transformēts par vienkārši “M” burtu klasiskajā zīmola zilajā un jaunieviestajā zaļajā krāsu apvienojumā, nesīs pozitīvu ietekmi kompānijas un to klientu attiecībās.
“Logo ir ārkārtīgi vienkāršs dizaina rīks, kas par visu kompāniju var iznest veselu stāstu,” min globālā zīmola un mārketinga klientu eksperts un dizaineris Hovards Pails (Howard Pyle). “Dizaina pasaulē pilnīgi viss, ko izveidojam, sev līdzi nes konkrētu vēstījumu, un MetLife cer, ka ar šo logo visi pasaules klienti spēs nolasīt viņu vēstījumu un izprast, cik lielas ir MetLife rūpes par saviem klientiem.
Vienlaikus vienkāršojot logo, MetLife arī veic izmaiņas visā mājaslapas dizainā, lai klienti varētu daudz vieglāk un ērtāk iepazīties ar MetLife pakalpojumu piedāvājumu.
No šodienas MetLife vairs neizmantos Snoopy sunīša logo. Jau pirms gada tika uzsāktas sarunas ar ASV par to, ka Snoopy sunīša logo vairs nebūs daļa no kompānijas, tā pietuvojoties sava zīmola misijai un parādot saviem klientiem, cik nopietni kompānija skatās uz savu pakalpojumu veikšanu, lai vienkāršotu klientu dzīvi.
“Mums vajadzēja transformēt zīmolu, padarot to par aktīvi iesaistītu savstarpējo attiecību veidošanā, apzinoties un tiekot galā ar dažādiem dzīves šķēršļiem. Snoopy sunītis un draugi vairs neiederas tajā, kā kompānija sevi vēlas pozicionēt klientiem un sabiedrībai kopumā,” tā Hongs (Hong).
Zīmola maiņa pilnīgi sāks darboties sākot ar 2017.gadu, līdz tam sākot no 21.oktobra jaunā zīmola logo, sauklis un jaunuzstādītie mērķi parādīsies gan dažādos ziņu portālos, gan televīzijā.
MeLife zīmola maiņa lieku reizi visiem pasaules uzņēmumiem atgādina, ka viens no svarīgākajiem uzņēmuma atpazīšanas rīkiem ir tieši logo.
We want to be a trusted partner to the people & companies we serve – our new logo is a symbol of that commitment: https://t.co/nQjQJj1EJ8 pic.twitter.com/5nNKwO8x2A
— MetLife (@MetLife) October 20, 2016
Foto:Kevin Baidr/https://www.flickr.com/photos/kevlar//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/