Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Mercedes – Benz plāno radīt jaunu elektrisko automašīnu zīmolu

Vācu auto koncerns plāno konkurēt ar BMW analogu

Vācu auto koncerns Mercedes-Benz  vēlas radīt jaunu zīmolu, kas apvienos kompānijas ražotās elektriskās automašīnas, aprīkotas ar ūdeņraža ģeneratoru. Tādējādi autoražotājs plāno konkurēt ar zīmolu BMW, vēsta portāls Autocar.

Saskaņā ar Mercedes-Benz Cars  Pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāja Ole Kalleniusa sacīto, līdz šī gada beigām Mercedes-Benz  auto modeļu vidū parādīsies trīs elektriskās automašīnas – viens B klases auto un divas modeļa Smart  modifikācijas.

Zīmola vadība uzskata, ka jaunais sub – zīmols spēs radīt konkurenci BMW i – vācu autoražotāja BMW nodaļai, kas ražo hibrīda un elektriskos transportlīdzekļus ar zemu degvielas patēriņu.

2010. gada beigās BMW  reģistrēja automašīnu nosaukumus i1, i2, i3, i4, i5, i6, i7, i8  un i9  kā zīmolus, taču daudzu šo modeļu ražošana vēl nav uzsākta. BMW  i3  tika oficiāli prezentēts 2013. gadā –  tajā pašā gadā BMW  nāca klajā arī ar un sporta hibrīdauto BMW i8.

Foto: Jim O’Connell/https://www.flickr.com/photos/jimoconnell//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/