Ātrās ēdināšanas kompānija “McDonalds” ir pazīstama ar savām kampaņām minimālisma stila. Apziņu, ka tas darbojas, vairo arī jaunākā “McDonalds” kampaņa Kanādā, kas izveidojusi vides reklāmu ar pārsteidzoši noderīgu rezultātu.
Jaunā kampaņa “zīmē” ikoniski izliektas zelta arkas, lai virzītu cilvēkus uz tuvākajiem “McDonalds” restorāniem. Kampaņa “Sekojiet arkām” atklāj milzīgu dzeltenu M burtu, kas ļauj vadītājiem vieglāk sekot pazīmēm, lai atrastu tuvāko “McDonalds” ēstuvi.
Tā ir diezgan gudra ideja, atzīst mārketinga eksperti. “Lai izveidotu jaunu ceļvežu atrašanas sistēmu, logotipi tiek pamainīti uz norādēm,” norāda zīmols. “Ar zeltainām arkām tiek iekrāsoti virzieni, samazinot vizuālos attēlus un koncentrējoties tikai tam, kas ir būtiski,” norāda uzņēmums.
Līdz šim kampaņā ir tikai četri stendi (trīs statiski un viens digitāls) lielas satiksmes vietās Toronto centrā un lielākajā Toronto apgabalā. Bet “Cossette” galvenais radošais vadītājs Pīters Ignazī atzīst, ka šī koncepcija varētu galu galā atrisināt simtiem dažādu virzienu plakātu problēmu Kanādā un arī visā pasaulē.
“Mēs pamanījām, ka visā Kanādā, no lielākajām pilsētām uz mazajām pilsētām, jūs varat atrast pazīmes, kas novirza jūs uz tuvāko McDonald’s,” viņš teica. “Šī kampaņa ir pamats šīm zīmēm. Ar minimālu tekstu un radoši izmantojot zīmola krāsas un logotipu, tas darbojas,” uzskata Ignazī.
Šī kampaņa ir rotaļīgs piemērs tam, kā “Mc’donalds” ir atpazīstams, pat ja patērētājs redz tikai daļu no logotipa!