Ātrās ēdināšanās restorāns “Mc’donalds” Svētā Patrika dienā sagādāja brīnumainu pārsteigumu visiem Čikāgas iedzīvotājiem, uzburot virs “M’Donalds” ikonas zaļu varavīksni.
Šogad “Mc’Donalds” aģentūra “We Are Unlimitdet” sadarbībā ar mākslinieku Endrū Shobenu un “Chicago Scenic” studiju uzbūra zaļu varavīksni, kas burvīgi izgaismoja visu Daley Plaza laukumu.
Varavīksne, kuras nosaukums bija “Shambow” tika veidota izmantojot ūdens tvaikus, miglu un projekciju. Tā parādījās blakus “Mc’donalds” stendam.
Pasākums tika plaši izziņots sociālajos tīklos, kur cilvēki netika pateikts, kā tieši zaļā varavīksne parādīsies. Vai nav lielisks mārketinga triks?
Taču ne jau svinēt Svēta Patrika dienu bija galvenais mērķis, bet iepazīstināt ar jauno Shamrock Shake zaļo, piparmētras dzērienu!
“Kā “Shamrock Shake”, arī varavīksne ir laimes simbols. Un vai ir kāds labāks veids, kā to izteikt, ja ne ar Shambow – tas ir gandrīz kā dabiskais stends, ” norādījis “We Are Unlimitdet” pārstāvis, kurš skaidroja, ka varavīksnes uzdevums bija iedvesmot cilvēkus un paredzēt pavasara ierašanos.
At the end of every rainbow there’s a @mcdonalds Shamrock Shake. Next question 🌈 #ad pic.twitter.com/MF1jyne1Kl
— Matt Crump (@crump) March 9, 2018