Ātrās ēdināšanas restorānu tīkls McDonald’s strādā pie vizuālās identitātes izmaiņām. Šīs ir ievērojamākās pārmaiņas trīs gadu laikā, kurās iesaistīti dizaineri no septiņām aģentūrām visā pasaulē.
Idejas autori atklāj, ka galvenās vadīnijas, veidojot jauno iepakojuma dizainu, bija vienkāršība, izteiksmīgums un patiesums.
Dizaineru izvēlēto krāsu nosaukumi izklausās gluži kā vasaras pilnbrieda smūtiji, piemēram, Passionate Purple (Kaislīgi violetais), Optimistic Orange (Optimistiski oranžais), Magical Magenta (Maģiski magnētiskais), un citas izteiksmīgas krāsas.
Uz lakoniskajiem iepakojumiem vitālos krāsu toņos uzdrukāti McDonald’s populārāko produktu nosaukumi.
Foto: fdecomite/https://www.flickr.com/photos/fdecomite//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/