Ātrās ēdināšanas ķēde “McDonald`s” Zviedrijā ir uzsākusi jaunu mārketinga kampaņu, kas aicina bērnus pārvērst savas “Happy Meal” komplekta kastītes virtuālās realitātes (VR) brillēs. Ar nosaukumu “Happy Goggles”, 3500 brilles, sākot ar 5. martu, būs pieejamas 14 Zviedrijas “McDonald`s” restorānos, kuru cena būs aptuveni 4,10 ASV dolāri. Ar dažiem locījumiem, bērni varēs pārveidot kasti viedtālruņa turētājā, kas nodrošinās virtuālās realitātes pieredzi.
“McDonald`s” nodrošinās arī VR realitātes spēles aplikāciju. Šī mārketinga iniciatīva tiks veltīta Zviedrijas svētku dienai, kas pazīstama kā Sportlov, kurā ģimenes tradicionāli dodas slēpošanas braucienos. Arī “McDonald`s” spēlē bērni virtuāli dosies lejā no slēpošanas trasēm, pašiem arī pārvietojoties, pateicoties viedtālruņa iekšējo kustību detektoriem.
Spēle sauksies “Se Upp I Backen”, kas latviski tulkojas kā “Uzmanies no nogāzēm”. “McDonald`s” pārstāvji ziņo, ka spēli oficiāli ir apstiprinājušas Zviedrijas kalnu slēpošanas komandas.
Pati “Happy Meal” kaste sevī ietvers visu, kas nepieciešams, lai izveidotu “Happy Goggles”. Būs nepieciešams vien nolocīt uz leju iezīmētās līnijas un tajās ievietot komplektā iekļautās plastmasas VR lēcas. Vienīgais, kas būs nepieciešams no patērētājiem, būs vien viņu pašu viedtālrunis.
“‘Tā ir mūsu misija nodrošināt pasaulē slavenākajām kastītēm turpināt būt maģiskām un nozīmīgām ģimenēm turpmākos 30 gadus. “Happy Meal” vienkārši vajag soļot līdzi laikam,” oficiālajā “McDonald`s” mājaslapā teikts par kampaņu.
Kā norāda Zviedrijas “McDonald`s”mārketinga direktors, vecāki, pateicoties VR brillēm, varēs uzzināt vairāk par bērna zināšanām un viņu pieredzi par digitālo pasauli. Turklāt, spēle varēs būt arī lieliska kopīga aktivitāte, kas palīdzēs ģimenēm mijiedarboties savā starpā.
Kā tiek piebilsts, šis būs pirmais izmēģinājums “Happy Goggles” palaist globālai publikai, tādēļ ir liela iespēja, ka programma tiks izvērsta arī citās valstīs, ja izrādīsies populāra.