Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Mauriņa kopšanas firma kreatīvi uzrunā klientus

Sleek Machine un Lawn Doctor pierāda, ka pat šķietami garlaicīgas nozares var klientus piesaistīt negaidīti interesantā veidā

Reklāmas aģentūra Sleek Machine pirms sezonas sākuma izveidojusi interesantu kampaņu mauriņa kopšanas firmai “Lawn Doctor” (“Mauriņa ārsts”)

Tā vietā, lai kampaņā ieviestu vienojošu zīmola motīvu, reklāmas aģentūra izvēlējās veidot vairāku video sēriju video un banneru kolekciju, ko līdz pat vasaras vidum plānots mērķēt specifisku klientu virzienā jautrā un negaidītā veidā.

“Pirmkārt, jāņem vērā, ka šī nozare ir pieskaitāma mazumtirdzniecībai,” ir pārliecināts Tim Kaulijs (Tim Cawley), Sleek Machine radošais direktors, “tāpēc mums šķita,ka visnozīmīgāk ir motivēt potenciālos klientus uz tūlītēju reakciju, kas varētu izvērsties arī darbībā, nevis radīt kārtējo augstprātīgo un “diženo” stratēģiju”

Kopumā kampaņas saturā ir vairāk nekā 50 dažādi elementi, kas savā formā ir gana atšķirīgi, tos vieno šķelmīgs humors, kas it nemaz nav pārspīlēts.

Piemēram, lai ilustrētu kampaņas mantru – “Neļauj savam mauriņam sevi apkaunot” (“Don’t be embarrassed by your lawn”), sausā un izkaltušā mauriņā tikuši izveidoti vairāki klipi, kas attēlo tipisku amerikāņu ģimeni, kas kaunā par sava muriņa izskatu, aizseguši seju ar papīra maisiņu.

Kā nākošā klipu sērija attēlo luksusa klases mauriņus. “Daudzi uzņēmumi kalendārajiem svētkiem un uz to bāzes veido dažādus īslaicīgus piedāvājumus,” saka Kaulijs, “bet mēs gribējām izveidot kaut ko personīgāku un piederīgāku. Kas ir tie notikumi pavasarī un vasarā, kad jūsu ģimene, draugi un kaimiņi varētu nākt ciemos un jūsu mauriņam būtu jāizskatās veselīgi zaļam?”

Nākošais solis – virālie vide, kas sākotnēji apved skatītāju ap stūri ar maldinošu virsrakstu un paša video sākumu, bet pēc tam pagriež turpinājumu sev izdevīgā veidā, norādot, ka video turpinājums netiks atskaņots, jo tas ticis izdzēsts īpašniekam kaunoties par savu neveselīgo mauriņu:

Saprotams, neviena kampaņa nav pilnīga bez foto ar mīlīgiem dzīvniekiem. Šajā gadījumā, piedāvājot aizsargāt Duksi un Muri no parazītu kodumiem, apstrādājot mauriņu ar speciālu tehniku kaitēkļu atbaidīšanai:

Kaulijs ir pārliecināts: “Jebkurš radošais departaments grib izveidot pēc iespējas vairāk elementu, jo zināms, ka klienti mīl testēt, izzināt un tikai tad izvēlēties. Ar šo kampaņu mēs esam nošāvuši divus zaķus ar vienu šāvienu, jo ne tikai sasniegsim plašāku auditoriju, bet arī uzzināsim, kuriem no elementiem būs “lielāka piekrišana”, kas ļaus mums attīstīties un nākamās kampaņas veidot vēl kvalitatīvākas un specializētākas”

Paredzēts, ka kampaņas saturs tiks koncentrēts Youtube, Facebook un dažādās tematiskajās sludinājumu mājaslapās.

Visus kampaņas video iespējams noskatīties kompānijas Youtube kanālā (spied šeit)

Foto: http://www.adweek.com/news/advertising-branding/ad-day-lawn-doctor-just-made-ton-quirky-new-ads-and-will-see-what-sticks-169737