Mārketinga stratēģijas pamatā ir unikāla formula katram uzņēmumam, kas vēlas atrast vietu tirgū un apsteigt savus konkurentus. Mārketings ietver ne tikai mārketinga komunikācijas un tirgus izpēti, bet arī stratēģisko mārketingu. Būtībā stratēģiskajam mārketingam vajadzētu būt pirmajam, jo balstoties uz to uzņēmumi pieņem svarīgus lēmumus attiecībā uz uzņēmuma turpmāko virzību un tā darbību tirgū.
Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem izstrādā mārketinga stratēģiju, uzņēmumu aplūkojot kā vienotu organismu un mārketingu kā daļu no šī veseluma. Līdz ar to uzņēmuma plānošanas efektivitāte palielinās un tiek sasniegti izvirzītie mērķi.
“Stratēģiskajam mārketingam pilnībā jāatbilst uzņēmuma stratēģiskajam plānam. Sākumā ir jādefinē organizācijas misija, vīzija un vērtības, kas kalpos par uzticamu pamatu lēmumu pieņemšanai par mārketinga stratēģiju,” skaidro Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis.
A. Jodis skaidro, ka izstrādājot mārketinga stratēģiju, pirmais solis ir noteikt, kam jūs šo mārketingu veidojat. To darot, tiek nodrošināts, ka jūsu mārketinga centieni tiek koncentrēti uz mērķi, un tā rezultātā gūsiet rezultātu no ieguldītā. Nākamais uzdevums ir koncentrēties uz mūsu konkurentiem un to priekšrocības, bet trešais – izvēlēties tirgu segmentus un rādīt produktus, kas varētu pārspēt konkurentu piedāvājumu.
Alberta Uzņēmumu grupa izveidos jūsu uzņēmuma stratēģijai, biznesa mērķiem un budžetam piemērotāko mārketinga un reklāmas aktivitāšu plānu.
Alberts Jodis ir daudzpusīgs mārketinga un komunikācijas speciālists, kas orientējās tādās jomās kā biznesa vadība, inovācijas, mārketings, reklāma, sabiedriskās attiecības u.c. Viņš ir viens no pirmajiem šīs nozares attīstītājiem Latvijā.
Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts.