Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Mārketinga mēmes: kā izmantot mēmes mārketingā, lai popularizētu zīmolu?

Par centrālo ASV Kinoakadēmijas balvas “Oskars” pasniegšanas ceremonijas notikumu kļuva nevis kāds notikums saistībā ar nominētajām filmām, bet tas, kā amerikāņu aktieris un komiķis Kriss Roks ceremonijas laikā uz skatuves izteica joku par aktrises Džeidas Pinketas Smitas skūto galvu, uz ko viņas vīrs, aktieris Vils Smits reaģēja, iesitot Krisam Rokam pa seju. Kaut arī daudzi joprojām lauž prātu par to, vai tas bija īsts vai iestudēts notikums, skaidrs, ka tas šo “Oskara” ceremoniju iemūžinās vēsturē – dažu stundu laikā internetu pārņēmušas neskaitāmas mēmes par šo incidentu. To pamanījušies savā reklāmā izmantot arī jau vairāki zīmoli, tai skaitā arī pašmāju picērija “Pica Lulū”.

Par mēmu dzimteni tiek uzskatītas sociālo mediju platformas. Mēmes ir smieklīgas, izklaidējošas un viegli patērējamas. Vienlaikus mēmu mārketings joprojām ir nepietiekami novērtēta tendence sociālajos medijos. Tajā pašā laikā nav noliedzams to spēks. Ja ņemam vērā, ka vidēji cilvēks sociālajos tīklos katru dienu pavada vairākas stundas, tad mēmes ir valoda, kurā cilvēki sociālajos medijos paziņo jaunas idejas un savu attieksmi.

Tāpēc nav pārsteidzoši, ka mēmes ir kļuvušas par kultūras fenomenu. Visām mēmēm ir viena kopīga iezīme — tās visas ir daļa no interneta popkultūras un mēmu kultūras kopumā.

Bez šaubām mēmu mārketings var iedvest jaunu elpu jūsu sociālo mediju stratēģijā. Mēmes ir ļoti vizuālas, padarot tās par lielisku rīku sociālo mediju veidošanai un satura mārketinga stratēģijas papildināšanai.

Mēmu mārketinga labākā daļa ir tāda, ka jūs varat vienkārši izmantot koncepciju, kas jau gūst popularitāti un kļūst arvien populārāka. Ar mēmiem nav tādas lietas kā plaģiāts. Vienu mēmi iespējams izmantot simtiem dažādos veidos.

Uzņēmumi šodien var izmantot populāru mēmu un pielāgot to savam zīmola saturam, lai piesaistītu savus mērķa patērētājus ar izklaidējošu mediju stratēģiju.

Lai mēmu izmantošana būtu veiksmīgi, nepieciešams gan ņemt vērā dažus padomu. Pirmais – jums jāpārzina sava auditorija, jo izmantojot mēmu mārketingu, zīmoliem ir jāatrod labs līdzsvars starp veicināšanu un iesaisti. Otrais – esiet radoši. Tagad, kad visi sociālajos tīklos jau dalās ar mēmēm, jums būs jāpieliek pūles, lai izceltos. Tā vietā, lai vienkārši pārpublicētu populāru mēmu, izmantojiet savu digitālo mārketingu radoši.

Izprotiet, ko nozīmē mēms, un mēģiniet izdomāt veidus, kā to saskaņot ar savu zīmolu vai produktiem.
Tāpat jāņem vērā, ka attiecībā uz mēmēm ļoti svarīgs ir savlaicīgums. Jums vajadzētu pievērst uzmanību Twitter un Facebook tendencēm, lai uzzinātu, par ko cilvēki runā dažādās sociālo mediju platformās. Ja jums izdosies īstajā laikā izveidot mēmu, pamatojoties uz populārākajām tendencēm, pastāv lielāka iespēja, ka sociālajos medijos gūsiet panākumus.

Mēmu mārketings var būt lielisks veids, kā reklamēt savu zīmolu!