Reklāma ir arvien kustībā esošs mērķis, kas biznesā konstanti liek “turēt līdzi” šim mainīgajam trendu un tehnoloģiju kopumam.
Lai palīdzētu izprast, kā šis kustīgais mērķis izskatīsies nupat sāktajā gadā, tika intervēti daži no kreatīvākajiem un radošākajiem prātiem reklāmas industrijā – viņi dalījās ar savām prognozēm, kas viņuprāt valdīs mārketinga un reklāmas pasaulē 2016.gadā.
Melisa Rozentāle (Melissa Rosenthal)
Kreatīvā servisa vadītāja
Buzzfeed
Patērētāji pavisam noteikti sagaida vēl vairāk reklāmu. Tās saturam būs jābūt arvien godīgākam, paļāvīgākam un kontekstuāli būtiskākam, lai spētu mainīt cilvēku uztveri. Turklāt turpinoties starptautiskai tiešsaistes reklāmai, vajadzība pēc pamatota un “spēcīga” satura tikai pieaugs.
Zīmoli, kas ražos saturu, kas liecina par “ar nodokli aplikta” produkta statusu, cietīs neveiksmi, kamēr konkurenti, kuri apzinās platformas un mēŗkauditoriju, kurai tie ražo saturu – plauks un zels, baudīs patērētāju uzticību un sasniegs plānoto naudas apgrozību.
Džeims Foks (James Fox)
Vadītājs
Red Peak Branding
Reklāma atrodas konstantā plūsmā, kas ir novedis pie tā, ka ir daudz grūtāk sasniegt savu klientu pa tradicionālajiem kanāliem. Uzskatu, ka 2016.gadā mēs varēsim novērot izteiktu vēlmi un mēģinājumus, kuros uzņēmumi centīsies izveidot paši savas platformas un kanālus, kuri kalpos kā mērķis konkrētā uzņēmuma vajadzībām un klientu piesaistei. Red Bull un GoPro ir bijuši neticami veiksmīgi, attīstot šāda veida komunikācijas platformas, kurās paši lietotāji un patērētāji var pēc izvēles iesaistīties un dalīties ar savām interesēm un vērtībām.
Gideons Amihajs (Gideon Amichay)
Dibinātājs un kreatīvo servisu vadītājs
No, No, No, No, No, Yes
Ar radošumu mūsdienās nepietiek un kreativitāte ir tik acīmredzama visiem. Indivīdi un zīmoli katru dienu augšupielādē, izvieto, nodrukā… tonnām video, foto un cita veida saturu. Tas liek patērētājiem kļūt arvien aizdomīgākiem un agresīvākiem pret reklāmu, it īpaši pret kaitinošiem digitālajiem uznirstošajiem logiem. Jo lielāku sparu mārketinga speciālisti izmantos, lai sasniegtu patērētājus, jo vairāk tie izmantos reklāmas bloķējošas programmas.
Tieši tāpēc uzskatu, ka 2016.gadā vides reklāmas gūs pārsvaru, jo, neskatoties uz to, ka ir pieejamas vairākas iespējas, kā patērēt saturu bez reklāmu klātbūtnes, nav īstu metožu kā apturēt vides reklāmas. Mēs nevaram tās “nobloķēt”. Mēs ignorēt, ja tās mums nešķiet gana interesantas, bet vides objekti, ja ir drosmīgi, gudri, krāsaini, kvalitatīvi un ar pārsteiguma elementu – var uzvarēt jebkuru citu reklāmas kanālu.
Avots: https://www.ama.org/publications/MarketingNews/Pages/advertising-predictions-experts-2016.aspx
Foto: https://www.flickr.com/photos/icemomo/ / https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/