Lineārās TV skatītākais kanāls janvārī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 8,8%. Otrs skatītākais bija kanāls TV3, kuram veltīti 8,2% no kopējā skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls NTV Mir Baltic, kuram veltīti 7,6% no kopējā TV skatīšanās laika.
Kanāliem LNT un PBK katram veltīti 6,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 5,6%, kanālam REN TV Baltic veltīti 3%, kanāliem LTV7 un TV6 katram veltīti 2,7% un kanālam 3+ veltīti 2,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla Dom Kino skatīšanās laika daļa bija 1,7%, kanāla RīgaTV24 – 1,4%, kanāla TNT – 1,3% un kanāla CTC Baltija – 1%. Kanālam 2 veltīti 0,8%, kanāliem Discovery Channel, Pjatnica International un Re:TV katram veltīti 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu 360TV, Nickelodeon un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,6%, kanālu Kidzone TV un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Kanālu Best4Sport, FOX un TNT4 International katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%. Kanālam Fox Life veltīti 0,2%, kanālam Sony Channel – 0,1% un Sony Turbo – 0,03% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt TV vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 6,2%, bet visai pārējai skatīšanai – 26,6% no kopējā TV skatīšanās laika.
Kantar TNS Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka janvārī ik dienas TV vēroja vidēji 69,1% Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Savukārt viens TV skatītājs pie TV ekrāna janvārī pavadīja vidēji 4 stundas un 47 minūtes dienā, kas bija par 1 minūti mazāk nekā pagājušā gada decembrī.