Neapšaubāmi sociālais tīkls “Instagram” mūsdienās ir kļuvis par vienu no populārākajām vietnēm pasaulē, kuru ikdienu apmeklē miljoniem cilvēku. Ja sākotnēji tā bija tikai fotogrāfiju izvietošanas vietne, tad tagad tā ir pārtapusi par spēcīgu mārketinga instrumentu un to arvien biežāk izmanto uzņēmumi, lai piedāvātu savus pakalpojumus un preces.
Lieliska stratēģija nav iespējama bez pareizās platformas, tāpēc, pirmkārt, jums ir jāpārslēdz izveidotais profils uz “Instagram Business”, jo ir zināmas priekšrocības tam, ja tas ir uzņēmuma profils. Taču kā piesaistīt savus klientus?
Lūk, pieci padomi, kas jāzina ikvienam “Instagram” mārketinga iesācējam.
Pazīsti savu auditorija
Pārzināt savu auditoriju ir ļoti svarīgi neatkarīgi no tā, ko Jūs pārdodat. Jūs varat izveidot visskaistāko “Instagram” saturu pasaulē, bet, ja tas nav vērsts uz jūsu mērķauditoriju, tad jēga no tā īsti nebūs, jo nepiesaistīs jūsu pakalpojuma potenciālos pircējus.
Pirms aizsākt mārketinga kampaņu “Instagram”, svarīgi veltīt laiku, lai noskaidrotu, kas ir jūsu esošā mērķauditorija un kas vēlētos būt jūs.
Izveido saikni ar savu auditoriju
Sociālo mediju mārketings nav attaisnojums, lai izplatītu tikai un vienīgi ar pārdošanu saistītus materiālus. Ir ļoti svarīgi mēģināt iesaistīt arī savus sekotājus – uzdodiet tiem jautājumus, sniedziet iespēju tiem dalīties ar savām fotogrāfijām un atsauksmēm.
Tas padarīs jūsu uzņēmumu tuvāku klientiem un mazāk korporatīvu. Turklāt, jo vairāk lietotāju koplieto un komentē jūsu saturu, jo vieglāk ir atrast jaunos lietotājus.
Rīkojiet konkursus
Labākais veids, kā iegūt interesi no auditorijas, ir to lūgt. Un viens no vienkāršākajiem veidiem, kā to izdarīt, ir konkursi. Cilvēki mīl iespēju reaģēt un uzvarēt. Turklāt tā ir lieliska iespēja piesaistīt jaunus klientus.
Izmantojiet atbilstošus atslēgvārdus
Atslēgvārdi palīdzēs jums organizēt un kategorizēt attēlus un video saturu, lai vieglāk atrastu saturu. Tas ir vienkāršs veids, kā atzīmēt saturu, lai to būtu vieglāk atrast citiem.
Ja vēlaties, lai cilvēki atrastu jūsu saturu, atslēgvārdu izmantošana ir obligāta!
Izmantojiet “Instagram” stāstus
Ja vēlaties ģenerēt potenciālos pirkumus, šeit jums palīdzēs “Instagram” stāsti. “Instagram” stāsti atšķiras no regulārajām “Instagram” ziņām ar to, ka tie ir iekļauti slaidrādes formātā. Viņi darbojas tikai 24 stundas, bet stāstus var saglabāt kādā no savām ierīcēm un atkārtoti izmantot vēlāk.
“Instagram” stāsti ļauj ērti eksperimentēt ar dažādu veidu saturu funkcijām, piemēram, fotoattēliem, īsu videoklipu vai tiešraidi.