Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

LEGO kopā ar Universal Music Group rada LEGO Vidiyo

LEGO Vidiyo ļaus bērniem uzņemt savus mūzikas videoklipus!

Pazīstamākais rotaļlietu zīmols pasaulē – LEGO grupa ir apvienojusies ar Universal Music Group, lai atklātu LEGO Vidiyo – novatorisku mūzikas video veidotāju, kas slavē bērnu radošumu un aizraušanos ar mūziku.

Vēl aprīlī LEGO grupa paziņoja par partnerību ar Universal Music Group, kas beidzot nesusi augļus – LEGO Vidiyo bērni var veidot, producēt un kopīgot savus mūzikas videoklipus, izmantojot mūzikas ierakstu topu no Universal Music bagātīgo pasaules mākslinieku skaņdarbiem.

LEGO Vidiyo ir piemērots bērniem vecumā no septiņiem līdz desmit gadiem, un tā mērķis ir nodrošināt drošu vidi, kur viņi var izpētīt digitālo spēļu pasauli, ļaujoties eksperimentiem ar spēli un mūziku.

LEGO norāda, ka platforma apvieno jauno tehnoloģiju ar LEGO sistēmu Play, lai palīdzētu bērniem atklāt mūziku, izpausties un darīt to ar anonimitāti, kas nodrošina viņu drošību tiešsaistē.

LEGO Vidiyo piedāvā bezgalīgas rediģēšanas opciju kombinācijas, kas tiek atbloķētas, izmantojot jaunu specefektu, kas saucas “BeatBits”. Bērni var izvēlēties vienu no dziesmām lietotnē no dažādiem atzītiem māksliniekiem. Pēc tam viņi var izveidot savu video, veidojot minifigūru kolekciju, kuras var pielāgot un atdzīvināt dažādos mērogos, izmantojot AR tech n Vidiyo lietotni. Izmantojot “BeatBits” viņi var kontrolēt visu, sākot no video un mūzikas stiliem, līdz ainas efektiem.

LEGO uzsver, ka jebkurš saturs, kas satur personu identificējošu informāciju netiks apstiprināts lietotņu plūsmas augšupielādei, bet to var saglabāt lokāli lietotnē, lai draugi un ģimene varētu baudīt saturu.

Lietotnei regulāri tiks pievienota jauna mūzika, izaicinājumi un iedvesmojošs saturs, lai saglabātu spēles gaitu un mudinātu bērnus turpināt attīstīt savas radošās prasmes.

Izaicinājumi ir paredzēti, lai palīdzētu jaunajiem radītājiem pārveidot savus videoklipus no vienkāršām izrādēm līdz aizraujošiem un dinamiskiem iestudējumiem, vienlaikus nodrošinot, ka tie pilnībā izmanto LEGO VIDIYO piedāvāto plašo funkciju klāstu, izmantojot jaunus unikālus BeatBits.

“Mēs vēlamies atbalstīt nākamās paaudzes reklāmu iztēli, nodrošinot jaunu audeklu bērniem radoši izteikties,” sacīja Jūlija Goldina, LEGO grupas mārketinga vadītāja.

“Pētījumi rāda, ka vairāk nekā trīs ceturtdaļas vecāku visā pasaulē vēlas, lai viņu bērni būtu vairāk radoši pārliecināti, tāpēc mēs laižam klajā LEGO Vidiyo, lai palīdzētu tam notikt. Mēs zinām, ka bērni vienmēr meklē jaunus veidus, kā eksperimentēt radoši, un LEGO Vidiyo ir šeit, lai palīdzētu visiem bērniem, kuri aizraujas ar mūziku, atraisīt viņu radošumu, izmantojot LEGO mūzikas video veidošanu,” norāda LEGO pārstāve.

Pirmie LEGO Vidiyo produkti pasaulē būs pieejami no 2021. gada 1. marta.