Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Leģendārajam zīmolam “Bārbija” jau 62 gadi

Zīmols, kas palīdzēja noticēt meitenēm, ka viņas ir īpašas!

Šodien, 9. martā, savu 62. dzimšanas dienu atzīmē pasaulē populārākais leļļu zīmols “Bārbija”. Pasaulslavenā lelle radīta 1959. gadā – gadu gaitā tā atspoguļota gan kā princese, gan prezidente – tā iejutusies vairāk nekā 200 profesijās un iedvesmojusi meitenes būt tām, kas viņas vēlas.

Bārbija debitēja 1959. gadā kā sportiska Kalifornijas meitene ar neskaidri reālistiskām proporcijām, bet gadu gaitā ir pārvērtusies par arvien reālāku tēlu, kas iedvesmo meitenes visā pasaulē.


Arī Latvijā leģendārā lelle ir bijusi iedvesmas avots un labākais spēļu biedrs virknei meiteņu, kas ļāvušās sapņiem kļūt par ko vien pašas vēlas.


Bārbija ir bijusi arī pasaules vadošo modes mākslinieku mūza. Zīmols sadarbojies ar vairākiem starptautiskajiem zīmoliem un jaunajiem dizaineriem, piemēram, Moschino, Matty Bovan, Nasir Mazhar, Roksanda Ilincic un Karl Lagerfeld.

“Bārbijas” uzņēmuma “Mattel” pārdošanas apjoms 2019. gadā sasniedza 1,16 miljardus ASV dolāru. “Bārbija” bija visvairāk pārdotais zīmols 2019. gadā, pārspējot tādus lielus vārdus kā Hot Wheels, Fisher-Price un Thomas & Friends.