Daugavpils uzņēmums AS “Latvijas maiznieks”, investējot 150 000 eiro, izveidojis jaunu maizes zīmolu “Īstenā”, kurā būs četras maizes šķirnes, kas visas ceptas ar dabīgo ieraugu un plaucējumu.
Uzņēmums informē, ka pēdējos piecus gadus pētījis Latvijas tirgus tendences, kas parāda, ka cilvēki maizi ēd mazāk, turklāt, ja maizi vispār nopērk, priekšroku dod kvalitatīvākai un dārgākai maizei. Pētījums, kas izmaksājis 50 000 eiro, arī liecina, ka arvien vairāk pircēji interesējas par maizes sastāvu, uzmanība tiek pievērsta arī cukura daudzumam un tam, kādi ir papildu ieguvumi, ēdot maizi, piemēram, sēklu daudzumam, šķiedrvielām un citiem labumiem.
“Jau ilgstoši visās mūsu ražotajās rudzu un saldskābajās maizēs tiek izmantots dabīgais ieraugs, taču tagad tehnoloģija ir pilnveidota un iegādātas jaunas iekārtas, lai varētu ražot maizi gan ar dabīgo ieraugu, gan plaucējumu. Šajā procesā būtiska nozīme ir roku darbam,” sacīja uzņēmuma pārstāvis Māris Daude.
Viņš arī norādīja, ka jaunais zīmols “Īstenā” ietver četru veidu maizi – rudzu maizi, saldskābmaizi, augļu maizi un burkānmaizi.
“Latvijas maiznieks” ražo vairāk nekā 40 dažādu veidu maizi, kā arī konditorejas izstrādājumus. Zināmākie zīmoli ir maizes sērija “Zeltene”, “Vita”, ”Līgatnes”, “Sabiles”, “Zemnieku” maize, “Galda baltmaize”.
Foto: https://www.flickr.com/photos/86083886@N02/8156992212/ / https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/