Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Laiks apzināties – jūsu mājaslapai nav jāapmierina visus

Priekšplānā jāizvirza jūsu mērķauditorija!

Uzņēmuma mājaslapai neapšaubāmi ir jābūt ļoti ērtai, pārskatāmai un piesaistošai, taču tā nav jāapmierina visus – veidojot mājaslapu priekšplānā ir jābūt jūsu mērķauditorijai.

Plānojot sava uzņēmuma vietni, rodas kārdinājums padarīt to pēc iespējas pievilcīgāku – tādu, lai to vēlētos apmeklēt ikviens – pat tāds cilvēks, kurš, iespējams, nekad neiegādātos jūsu produkciju. Taču tieši tas jums ir jāapzinās – ne visi izmantos jūsu pakalpojumus, tāpēc uzņēmumiem ir jāveido sava vietne, uzsvaru liekot uz savu mērķauditoriju.

Skaidrs, ka jums jau vajadzētu zināt, kas ir jūsu auditorija. Jūs, iespējams, jau esat pārskatījis savu pārdošanas apjomu, klientu loku un to cilvēku demogrāfisko stāvokli, kuri apmeklē jūsu vietni un sociālo mediju platformas, lai būtu informēts par to, kas ir jūsu klienti.

Veidojot un atjauninot vietni un digitālo ziņojumapmaiņu, ir pareizi profilēt savu mērķauditoriju.

Tas ietver ne tikai dizaina jautājumus, tai skaitā, kādas krāsas un motivus izvēleties, bet arī kādus vārdus. Jo mājaslapas izskats būs pirmais, ko ikviens redzēs, ienākot tajā. Labs mērķtiecīgas tīmekļa vietnes dizains ir pirmais, ar ko sākt. Piemēram, ja jūsu klienti lielākoties ir sievietes, tad mājaslapā izvietojiet vairāk sieviešu fotogrāfijas un spēlējēties ar maigākiem dizainu toņiem.

Cits aspekts, kas jāņem vērā, veidojot vietni, ir ne tikai tas, kas ir jūsu auditorija, bet arī tas, kāpēc viņi tur atrodas, proti, lietotāja nodoms. Jums nevajadzētu piešķirt vienmērīgu pieeju visam preču un pakalpojumu katalogam. Koncentrējieties uz to, pēc kā lielākā daļa jūsu klientu vēršas pie jums un izceliet to priekšplānā.

Pieaugot un attīstoties biznesam, līdzīgu ceļu jāiet arī mājaslapai – tātad, ja to nepieciešams atjaunot, dariet to. Nekad nedomājiet par savu vietni un digitālo klātbūtni kā par pilnīgu, bet gan vienmēr attīstošu. Iepazīstiet savu klientu loku – vārdi un attēli var palīdzēt noteikt elementu veidu, kas vislabāk atbilst jūsu galvenajai auditorijai.

Ja vien jūsu mērķauditorija būs priekšplānā, jūs redzēsiet ieguvumus!