Starptautiskā labdarības organizācija “Salvation Army” (“Glābšanas armija”) atradusi iespaidīgu pieeju tam, kā veiksmīgi izmantot Facebook 360 Fotogrāfiju paplašinājumu, sniedzot lietotājiem mazliet pilnīgāku ieskatu nabadzības patiesajā sejā.
Lai gan sākotnēji viņu publicētie ieraksti varētu izskatīties pēc tipiskiem Ziemassvētku apsveikumiem, kuros redzamas smaidīgas ģimenes un bērni pie svētku eglītes izgreznotas ar rotājumiem, kad lietotāji tos izpēta sīkāk, proti izmanto pieejamo 360 funkciju, kuras laikā iespējams publicēto fotogrāfiju apskatīt 360 grādu lielā lenķī, tie atklājas no pavisam citas perspektīvas:
Šīs smeldzīgi patiesās kampaņas ideja radusies Kanādā, viena no tās idejas autorēm Darlīna Remlingere (Darlene Remingler) par to stāsta šādi:
“Kad cilvēki nonāk jebkādā saskarē ar informāciju par Kanādu, reti kurš no viņiem iedomājas, ka viens no 10 Kanādas iedzīvotājiem “nevar savilkt kopā galus.” Nabadzība ne vienmēr ir viegli pamanāma, bet diemžēl tā ir mums tuvāk nekā varētu šķist. Un svētku laikā šī skarbā patiesība ķļūst vēl aktuālāka, tāpēc ar kampaņas palīdzību mēs vēlamies vērst uzmanību uz to, ka virspusējais izskats var būt maldinošs”.
Kampaņas veidotāji atzīst, ka viņu mērķauditorija ir tieši jaunieši, kas ir visaktīvākie sociālo tīklošanās vietņu lietotāji un jau iepazinošies ar Facebook 360 attēliem kā interaktīvu informācijas iegūšanas veidu.
Jāatzīst, ka arī bez 360, zemāk esošais kampaņas klipas spēj izmainīt sajūtas par visiem 180 grādiem:
Visi kampaņas attēli un video ir tikuši uzņemti īstās mājās un dzīvokļos, kuros dzīvo reālas Kanādiešu ģimenes.
Līdzīgā situācijā var būt arī tavi kaimiņi, paziņas un pat attālāki radinieki. Ir taču tik viegli nepamanīt, kad kādam iet grūti, ja Tev pašam viss ir kārtībā.
Foto: https://www.flickr.com/photos/pagedooley/5398114900/ / https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/