Populārais britu dziedātājs Eds Šīrans daudz kritizēts par savas dziesmas “Castle on the Hill” vārdiem, kas veicinot bīstamu braukšanu. Dziedot “braucot uz 90” dziedātājs izpelnījies ne mazums kritikas, kas licis dziedātājam nevis pievērsties jaunā albuma reklamēšanai, bet drošībai uz autoceļiem.
Lai gan viens no mūziķa jaunākajiem singliem ir oda viņa dzimtajai pilsētai Safolkai, Apvienotajā Karalistē, vietējais policijas departaments par to nav sajūsmā. Pēc viņu domām, mūziķis šī brīža aktuālajā hītā iedrošina vieglprātīgu braukšanu. Viņi pat vērsās pret mūziķi Twitterī, rakstot “Zinu, ka tu vēlies ātrāk nokļūt mājās, bet, lūdzu, piebremzē uz Safolkas ceļiem.”
Piektdien, 3.martā iznāk mūziķa jaunais labums “Divide”, taču to nepavada ierastā reklāmas kampaņa. Tā vietā pārprastais mūziķis nolēma popularizēt drošību uz ceļiem. Viņš izlicis plakātus ar albuma titulbildi, kuru papildina uzraksts: “Brauc uz 20, Brauc droši, Safolka.”
Drive Safe Suffolk Thanks 4 support @edsheeran @SuffolkPolice @suffolkcc @TimSPCC @RPFOUSgt @SuffolkFire @NSRoadsPolicing @MarkGlennMurphy pic.twitter.com/ru0wnqVRsA
— SuffolkRoadsafe (@suffolkroadsafe) March 1, 2017
Pats mūziķis skaidro, ka dziesmas frāze ir pārprasta un iespējams tieši tas pamudinājis mūziķi jaunā labuma reklamēšanai izmantot savdabīgu mārketinga kampaņu. Tā vietā, lai reklamētu, ka iznācis jauns albums, mūziķim smieklīga likusies doma izvietot zilu zīmi, kas saka “brauc droši!”
To atzinīgi novērtējis arī mūziķa kritiķi.
⚡ Brilliant @edsheeran #DriveToArrive
I wonder if my tongue in cheek tweet I sent had anything to do with it? 😆👍➗https://t.co/mLopxhGrji
— Sgt Chris Harris (@RPFOUSgt) March 2, 2017
Lūk, arī pati dziesma, kas iedvesmojusi mūziķi šai kampaņai: