Veiksmīgā uzņēmumā lielu lomu spēlē korporatīvā identitāte, kas palīdz konkrēto uzņēmumu atšķir no konkurentiem un uzsver tā individualitāti. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – korporatīvā identitāte nav tikai logotips, krāsas, stilistiskie elementi, bet arī uzņēmuma komunikācija.
Korporatīvā identitātes mērķis ir akcentēt uzņēmuma nozīmīgākās vērtības, tā produkcijas vai pakalpojumu īpašības un izcelt uzņēmumu konkurentu vidē, padarot to unikālu un izraisot klientu uzticību tam.
“Pirmais iespaids par uzņēmumu ir ļoti svarīgs, līdz ar to ikvienai organizācijai ir ļoti svarīgi strādāt pie savas korporatīvās identitātes, nodrošinot, ka tā atspoguļojas visur – gan nosaukumā, gan logo, simbolos un dažādos elementos, tai skaitā, piemēram, suvenīros. Pārdomāta korporatīvā identitāte ir tā, kas palīdzēs uzņēmumam palikt klientu atmiņā, un tas ir vitāli nepieciešams ikvienam biznesam,” norāda A. Jodis.
Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem veido korporatīvo identitāti, lai klienti nonākot saskarsmē ar uzņēmumu to atcerētos arī tad, kad produkts, uzņēmuma aģents vai reklāmas buklets neatrodas vairs tā redzeslokā. Uzņēmuma personība tiek izcelta starp citiem uzņēmumiem un konkurentiem, kā arī klienta partneriem ir patīkami sadarboties ar spilgtu uzņēmumu, kurš apzinās sevi, savu identitāti, māk to pasniegt, rūpējas par sevi, saviem darbiniekiem un klientiem, kā arī ciena konkurentus.
“Domājot par korporatīvo identitāti, ļoti svarīgi ir jau savlaicīgi zināt, kādas asociācijas klientiem jūs vēlaties radīt. Tas palīdzēs arī izstrādāt pārdomātu korporatīvo tēlu, radot oriģinālu uzņēmuma identitāti, kas veicinātu uzņēmuma zīmola atpazīstamību arī plašākā sabiedrībā,” uzsver A. Jodis.
Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/alberts