Interneta analītikas kompānija comScore un programmatūras kompānija Adobe pētīs interneta lietotāju paradumus, izmantojot dažādas ierīces (klēpjdatoru, planšetdatoru, viedtālruni u.c).
Digitālā mārketinga konferencē Adobe Summit korporācijas oficiāli paziņoja par globālu stratēģisko partnerību, kuras ietvaros tiks vērtēts video reklāmas patēriņš.
Šobrīd video jomā novērojams īstens apvērsums: televizors vairs nav patērētāju galvenais “ekrāns”, lietotāji izmanto mūsdienu kanālus un ierīces. Reklāmdevēju galvenais uzdevums ir izprast, kādu informāciju un ar kādu komunikācijas kanālu starpniecību sabiedrība uztver – iepriekšējais monetizācijas modelis ir bezcerīgi novecojis.
Reklāmas un mārketinga industrijai ir nepieciešami kvalitatīvi rādītāji, lai varētu efektīvi pirkt un pārdod reklāmu, kā arī sasnieg auditoriju tur, kur tā visbiežāk atrodama.
Apmaksāta digitālā satura daudzums vietnēs strauji pieaug, taču jautājums par tā efektivitātes rādītājiem joprojām paliek atvērts. Bieži vien situācija atgādina noslēgtu apli – reklāmdevēji nezina, kas visvairāk piesaista skatītāju un kādas īpašības raksturo auditoriju.
Turklāt nozares tirgū nav vienprātības – nav skaidrs, kas tieši ir uzskatāms par video skatījumu un no cik sekundēm to var uzskatīt par efektīvu. Kā rezultātā reklāmdevējs nav spējīgs radīt personalizētu kampaņu, un līdz skatītājam nonāk viņu nesaistošs ziņojums.
Šim projektam vajadzētu kļūt par jaunu digitālo reitingu standartu. Tas paredz pieeju unikāliem datiem par interneta lietotāju paradumiem un demogrāfisko raksturojumu.
Foto: Dennis Skley/https://www.flickr.com/photos/dskley//https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/