Itālijas briļļu ražotājs “Luxottica” un Francijas stiklu lēcu un optisko iekārtu ražotājs “Essilor” plāno apvienoties, lai izveidotu globālu uzņēmumu briļļu nozarē ar gada ieņēmumiem vairāk nekā 15 miljardi eiro.
Darījums paredz apvienot pasaules top briļļu ražotāju, kas pazīstams ar tādiem zīmoliem kā Ray-Ban, Persol un Oakley, ar vadošo optikas uzņēmumu.
“Beidzot divi produkti, kas dabiski papildina viens otru (briļļu rāmji un lēcas) tiks izstrādāti, ražoti un izplatīti zem viena jumta,” teikts “Luxottica” paziņojumā medijiem.
Uzņēmums cer, ka līdz ar apvienošanos tiks sasniegta nepārtraukta izaugsme un pieaugs pasaules iedzīvotāju informētība par acu aprūpi Āzijā un Latīņamerikā.
Uzņēmums sagaida, ka ikgadējie ieņēmumi un izmaksu ietaupījums būs robežās no 400 miljoniem līdz 600 miljoniem eiro. Kā arī apvienošanās palīdzēs piedāvāt daudz ātrāku pakalpojumu klientiem.
Pašreiz “Luxottica” tirgus vērtība ir 24 miljardi eiro, savukārt “Essilor” – 22 miljardi eiro.
Uzņēmumi sagaida strauju izaugsmi globālajā briļļu tirgū norādot, ka vismaz 2,5 miljardi cilvēku visā pasaulē cieš no redzes problēmām.
Eksperti ir pārliecināti, ka apvienošanās palīdzēs uzlabot “Luxottica” vājo vadību un uzlabot tās stratēģiju, kas pēdējos gados ir pasliktinājusies.
Luxottica, Essilor in 46 billion euro merger deal to create eyewear giant: sources https://t.co/UWUypUbqNH
— Reuters Top News (@Reuters) January 16, 2017
Foto:Ana J/https://pixabay.com/en/users/Ana_J-375969//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/