2021. gada skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanai veltīti 11,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK (pētījumā līdz 31.oktobrim), kuram veltīti 4,9% no kopējā skatīšanās laika 2021. gadā.
Konsolidētās TV skatītāko 2021. gada programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Latvijas Valsts prezidenta E.Levita uzruna gadumijā” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 17,6% jeb 321,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Otrajā vietā ierindojās “Gadumijas sagaidīšana. Latvijas Valsts himna” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 17,4% jeb 318,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt programmu topa trešajā vietā ierindojās “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Vācija” kanālā LTV7, kuru vēroja vidēji 15,8% jeb 289,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.
Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka 2021. gadā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadīja vidēji 4 stundas un 26 minūtes dienā, tas bija par 4 minūtēm mazāk nekā 2020.gadā. Vairāk laika TV vērošanai veltīts 2021.gada janvārī – viens TV skatītājs pie TV ekrāna janvārī pavadīja vidēji 5 stundas un 9 minūtes dienā. Savukārt vismazāk laika TV vērošanai pagājušajā gadā veltīts jūnijā – viens TV skatītājs pie TV ekrāna šajā vasaras mēnesī pavadīja vidēji 3 stundas un 53 minūtes dienā. 2021. gads ir nozīmīgs televīzijas skatītājiem un reklāmas industrijai Latvijā, jo pēc NEPLP lēmumiem aizliegt vairāku TV kanālu translāciju, būtiski mainījās gan krieviski raidošo pieejamo kanālu klāsts, gan reklāmdevēju iespējas sasniegt krievvalodīgo auditoriju tādā apjomā kā iepriekš.