Ietekmīgais pārtikas produktu un dzērienu ražotājs PepsiCo likvidējis sarptautisko mārketinga un iepirkumu nodaļu. Turpmāk par sadarbību ar aģentūrām un medijiem atbildēs atsevišķi zīmoli. Šis nozīmīgais lēmums var ietekmēt PepsiCo attiecības ar sadarbības aģentūrām.
Kompānija turpina uzlabot savu darbības modeli, lai tā kļūtu vēl efektīvāka un rezultatīvāka. Visi pieņemtie lēmumi tika nopietni apsvērti, un to pieņemšana turpmāk palīdzēs uzturēt konkurenci. Lielākoties šādi lēmumi ir noveduši pie daudzu darbinieku atbrīvošanas no amatiem, taču kompānijas vadība atzīst, ka šādi lēmumi nekad nav vienkārši, tādēļ PepsiCo atlaistajiem darbiniekiem nodrošina finansiālu atbalstu un palīdz pārkvalificēties.
Likvidētajā mārketinga un iepirkumu nodaļā strādāja aptuveni desmit darbinieki, kas atbildēja par sadarbību ar aģentūrām un medijiem. Daļa darbinieku turpina darbu kompānijā, strādājot citās nodaļās. PepsiCo precizēja, ka neplāno nolīgt cilvēku, kas atbildētu par katra zīmola (Pepsi, Mtn Dew, Doritos, Gatorade, u.c. ) iepirkumiem – šie pienākumi tiks nodoti apakšnodaļu vadītājiem.
Kompānija uzsāka mārketinga optimizāciju pirms gada, tiecoties pēc izmaksu samazināšanas un efektivitātes paaugstināšanas. Jau sen tika spriests par to, vai šāda nodaļa kompānijai nes nepieciešamo labumu.
Foto: Thomas Hawk/ https://www.flickr.com/photos/thomashawk//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/